کد خبر: 2430
تاریخ انتشار: ۲۶ اسفند ۱۳۹۹ - ۱۹:۴۵

تیم های فوتبال زنان و والیبال مردان سیرجان قهرمان لیگ برتر شدند.

به گزارش پیام خانواده ، هفته پایانی لیگ برتر فوتبال زنان امروز (سه‌شنبه) برگزار شد و شهرداری سیرجان به عنوان قهرمانی دست پیدا کرد؛ نکته جالب توجه این است که تیم والیبال فولاد سیرجان هم با پشت سرگذاشتن شهرداری ارومیه عنوان قهرمانی لیگ برتر را به دست آورد تا سیرجان صاحب دو عنوان قهرمانی در یک روز شود.

تیم فوتبال زنان شهرداری سیرجان در آخرین دیدار خود میزبان سپاهان اصفهان بود که در نیمه اول دو بار دروازه حریف خود را باز کرد. در نیمه دوم هم یک بار دیگر گلزنی کرد و سه بر صفر ضمن پیروزی در این دیدار به قهرمانی رسید.‌ شهرداری سیرجان با ۱۳ امتیاز قهرمان شد، شهرداری بم با ۱۱ امتیاز به نایب قهرمانی رسید و تیم‌های سپاهان اصفهان و وچان کردستان هم به ترتیب با ۷ و ۲ امتیاز در جایگاه‌های سوم و چهارم‌ قرار گرفتند.  آخرین قهرمانی شهرداری سیرجان در لیگ به سال ۱۳۹۴ برمی‌گردد و پس از آن برای چهار دوره پیاپی قهرمانی فوتبال زنان به شهرداری بم رسید اما سیرجانی‌ها بار دیگر موفق شدند عنوان قهرمانی را کسب کنند و به اقتدار بم در لیگ پایان بدهند. 

اما در سومین بازی فینال لیگ برتر والیبال نیز شاگردان محمد تندروان در تیم فولاد سیرجان 3 بر یک شهرداری ارومیه را از پیش رو برداشتند تا با کسب دو پیروزی از سه مسابقه قهرمان لیگ برتر والیبال لقب بگیرند.

به این ترتیب مردم سیرجان در 26 اسفند قهرمانی در دو  لیگ برتر را جشن گرفتند و یک روز مهم برای آن ها رقم خورد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 12 =