خانواده

پیام خانواده - قائم مقام کمیته امداد استان مرکزی گفت: در سه ماهه نخست امسال ۵۰۰ خانوار مورد حمایت کمیته امداد استان مرکزی از دوره‌های آموزش خانواده بهره‌مند شدند.

به گزارش پیام خانواده، عدالت بهرامی با بیان اینکه کمک به زوج‌های جوان، تلاش برای موفقیت تحصیلی دانش آموزان و دانشجویان تحت حمایت و ارتقا سطح فکری و فرهنگی خانواده‌های تحت حمایت از مهم‌ترین اهداف کمیته امداد در بخش فرهنگی است، افزود: در سه ماهه نخست سال ۵۰۰ خانوار تحت حمایت کمیته امداد استان مرکزی از دوره‌های آموزش خانواده بهره‌مند شدند.

وی افزود: زنان سرپرست خانوار، دختران و پسران بازمانده از تحصیل کودکان، دانش آموزان، دانشجویان و زوج‌های جوان مورد حمایت این نهاد از آموزش‌های کمیته امداد بهره‌مند شدند.

قائم مقام کمیته امداد استان مرکزی با اشاره به اهمیت آموزش در توانمندسازی مددجویان مورد حمایت، گفت: توانمندسازی خانواده‌های مورد حمایت نیاز به افزایش فنون و ارتقای مهارت‌های فنی و علمی دارد که در برنامه آموزش خانواده به آن توجه شده است.

بهرامی در پایان خاطرنشان کرد: توانمندسازی مددجویان مهم‌ترین اولویت کمیته امداد است و تلاش در راستای ارتقای فرهنگی مددجویان از اقدامات این نهاد به منظور بستر سازی توانمندسازی است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 8 =