کد خبر: 4641
تاریخ انتشار: ۳ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۳:۲۳
نصرالهی

پیام خانواده - دبیر علمی نخستین جشنواره رسانه ای امام رضا(ع) گفت:حرم مطهر رضوی همچون حرم امام حسین (ع) و رویدادهای مهم اربعین و حج، یک رسانه و بلکه ابر رسانه است و تمام ویژگی‌های یک رسانه را دارد.

به گزارش پیام خانواده، نخستین جشنواره رسانه‌ای امام رضا با انتشار بیانیه‌ای به کار خود پایان داد.

اکبر نصراللهی دبیر علمی نخستین جشنواره رسانه ای امام رضا(ع) در مراسم اختتامیه نخستین جشنواره رسانه ای امام رضا(ع) که با حضور تولیت آستان قدس رضوی و جمعی از فعالین حوزه رسانه در سالن همایش‌های تربیت بدنی آستان قدس رضوی برگزار شد، بارگاه نورانی امام رئوف را یک ابر رسانه و دارای تمام ویژگی های یک رسانه مرجع دانست و گفت: این رسانه با چنین ظرفیت بی بدیلی باید گفتمان ساز، جریان ساز و محور فعالیت سایر رسانه ها باشد.

وی افزود: حرم مطهر رضوی همچون حرم امام حسین (ع) و رویدادهای مهم اربعین و حج، یک رسانه و بلکه ابر رسانه است و تمام ویژگی‌های یک رسانه را دارد. پیام رسان و فرستنده این رسانه امام رضا(ع) است و مخاطبان آن تمام مردم از ادیان و مذاهب مختلف هستند، پیام های این رسانه نیز موضوعات مهم انسانی همچون رافت، کرامت، علم آموزی، گفت و گو، خودسازی و توجه به حقوق بشراست.

نصرالهی اضافه کرد: این رسانه با چنین ظرفیت بی بدیلی باید گفتمان ساز، جریان ساز و محور فعالیت سایر رسانه ها باشد و ما باید بتوانیم با ابزارهای رسانه آن را بسط دهیم، چرا که این موضوع مورد توجه خود حضرت رضا(ع) نیز بوده و ایشان در حدیثی فرموده‌اند که «رحمت خدا بر بنده ای که امر ما را زنده کند و دانش های ما را فراگیرد و به سایرین منتقل کند».

دبیر علمی نخستین جشنواره رسانه ای امام رضا(ع) در ادامه گفت: پرونده این جشنواره با برگزاری مراسم اختتامیه بسته شد اما ادامه مسیر بر عهده شیفتگان و دلدادگان به این امام رئوف است و امیدواریم در جشنواره‌های آتی، با قدرت بیشتری اهداف مد نظر را با تولیدات و انتشار آثار فاخر دنبال شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =