کد خبر: 4764
تاریخ انتشار: ۱۷ مرداد ۱۴۰۰ - ۰۰:۳۳
تیم ملی

پیام خانواده - مربی تیم ملی فوتبال کشورمان گفت: بازیکنانی که لیاقت داشته باشند و بتوانند به تیم ملی کمک کنند در فهرست ما خواهند بود.

به گزارش پیام خانواده، وحید هاشمیان در مراسم رونمایی از حامی مالی تیم ملی فوتبال درمورد بحث میزبانی ایران در مرحله دوم انتخابی جام جهانی افزود: این مسئله در اختیار ما نیست. نماینده فیفا در تهران حضور داشت و از امکانات موجود بازدید کرد، امیدوارم این بازدید نتیجه مثبتی به همراه داشته باشد.

مربی تیم ملی فوتبال ایران یادآور شد: فوتبال ما نشان داده در روزهای سخت می تواند نتیجه بگیرد، اگر میزبان باشیم شرایط بهتر است اما سعی می کنیم روی کارهای خودمان تمرکز داشته باشیم تا بتوانیم موفق باشیم. 

وی در مورد مصدومیت پورعلی‌گنجی و عارف غلامی خاطر نشان کرد: فدراسیون فوتبال از روزی که این دو بازیکن مصدوم شدند، پیگیر درمان آنها بود. ما بررسی می کنیم که چه بازیکنانی آماده هستند تا اگر لازم بود تصمیم های مناسب گرفته شود. قطعاً بازیکنی که لیاقت داشته باشد به تیم ملی دعوت خواهد شد.

مربی تیم ملی فوتبال کشورمان درباره گروه ایران در مرحله دوم انتخابی جام جهانی و اینکه گفته می‌شود ایران در گروه آسانی قرار گرفته است، گفت: در دور اول هم اینچنین فکری می‌کردیم، اما دیدیم کارمان سخت شد. بنابراین نباید هیچ تیمی را دست‌ کم گرفت. اگر حضورمان در جام جهانی قطعی شد آن وقت می‌توانیم بگوییم گروه‌مان سخت بود یا آسان. 

هاشمیان در مورد حضور چهره‌هایی چون کریم باقری و مهدی مهدوی‌کیا در تیم‌های ملی تصریح کرد: هر چقدر بتوانیم از نفراتی که از نظر اخلاقی خوب هستند استفاده کنیم، نتیجه بهتری می‌گیریم به خصوص کسانی که لژیونر بودند و با فوتبال اروپا ارتباط دارند حضورشان می‌تواند کمک کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 8 =