تراکتور

پیام خانواده-  تیم فوتبال تراکتور تبریز با گلزنی «محمد عباس‌زاده» مهاجم باتجربه خود در دیدار مقابل پدیده به برتری یک بر صفر دست یافت.

به گزارش پیام خانواده، از ساعت ۱۵ امروز چهارشنبه در هفته ششم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های ایران، تراکتور در ورزشگاه شهیدسلیمانی تبریز میزبان تیم بحران‌زده پدیده بود و در نهایت به پیروزی یک بر صفر رسید.

قضاوت بازی را «کمیل غلامی» با کمک‌های «عسگر محمدی» و «عباس پورحیدری» برعهده داشت.

در نیمه نخست تلاش شاگردان «سولدو» که میزبان بودند برای گلزنی سودی نداشت و میهمان به خوبی از دروازه‌اش محافظت کرد.

در نیمه دوم نیز تراکتور برای رسیدن به برتری تلاش زیادی انجام داد و در دقیقه ۸۳ اشتباه مدافعان میهمان موجب شد تا «محمد عباس‌زاده» مهاجم باتجربه تراکتور که تنها دقایقی از حضورش در میدان می‌گذشت، گلزنی کرده و میزبان را به پیروزی برساند.

تراکتور با کسب این پیروزی تحت هدایت سرمربی اهل کرواسی و جدید خود به امتیاز هفت رسید تا به شرایط خود در جدول سروسامان دهد. پدیده هم با قبول پنجمین شکست فصل در امتیاز یک و قعرجدول باقی ماند.

ترکیب تراکتور

محمدرضا اخباری، عبدالله حسینی، آرش قادری، هادی محمدی، ابوالفضل رزاق‌پور، عبدالله ناصری، اکبر ایمانی، شاهین ثاقبی(بهزاد سلامی)، رضا دهقانی(علی فتحی)، پیمان بابایی و سعید واسعی(محمد عباس‌زاده)

ترکیب پدیده

محمدجواد کیا، احسان حسینی، محسن ربیع‌خواه(مجتبی بیژن)، حسام پورهاشم، ابوذر صفرزاده، علی طاهران، میلاد کمندانی، مهرداد بایرامی(مهدی شریفی)، صادق صادقی، ابوالفضل عکاشه و مسعود زائر کاظمینی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =