مدیر عامل پست

مدیرعامل شرکت ملی پست با بیان این که پست رکن اصلی اقتصاد دیجیتال کشور است، گفت: میزان رضایت مشتریان از خدمات پستی 40 درصد افزایش داشته است.

به گزارش پیام خانواده رمضانعلی سبحانی فر پیش از ظهر امروز در جمع کارکنان پست استان قم  با اشاره به عملکرد خوب پست استان قم در 8 ماهه نخست سال جاری اظهار داشت: استان قم در زمینه پستی عملکرد خوب و قابل قبولی داشته است.
وی ادامه داد: پست استان قم در همراهی با کسب‌وکارهای نوین و نوپا پیشرو و فعال بوده و در قرارداد سه‌جانبه با وزارت صمت که به‌صورت پایلوت در قم اجرایی شد، عملکرد موفقی داشته است.
سبحانی فر با اشاره به افزایش ۴۰ درصدی رضایتمندی مشتریان پست پس از به‌کارگیری ترولی‌ها در چرخة آماده‌سازی و رهسپاری مرسولات پستی و کاهش چشمگیر بی‌ترتیبی‌های پستی افزود: به دلیل اینکه پست به‌عنوان یک شرکت خدمات رسان همواره در کنار مردم بوده و به‌صورت مویرگی در سراسر کشور حضور دارد، انتظارات مردم از پست با سایر رقبا متفاوت است و ما از تمام توان و ظرفیت‌های موجود در جهت برآوردن این انتظارات استفاده خواهیم کرد.

وی ارتقای سطح معیشت کارکنان را یکی از اهداف پست عنوان کرد و گفت:  هم اکنون در حال پیگیری تصویب طرح سختی کار نامه‌رسانان و بخش‌های تجزیه پست هستیم و با مساعدت وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات این طرح تقدیم مجلس شورای اسلامی و هیئت‌وزیران شده است.
سبحانی فر به تجهیز موتورهای پست رسان اشاره کرد و گفت: در زمینه افزایش امکانات بخش توزیع درصدد استانداردسازی موتورها با تعبیه باکس‌های مناسب مرسولات برای نامه‌رسانان هستیم و همچنین خرید گوشی تلفن همراه با کارایی بالا را در دستور کار حوزه مربوطه قرار داده‌ایم و در خصوص مسکن کارکنان نیز در چند استان تعاونی مسکن راه‌اندازی شده است.

مدیرعامل شرکت ملی پست در بخش دیگری از صحبت‌های خود با تاکید بر افزایش کیفیت و سرعت دهی به خدمات افزود: در بخش‌های مختلف اجرا باید نظارت بیشتری بر فرایندها صورت گیرد تا رضایت مشتریان فراهم شود.

وی با بیان اینکه خدمات الکترونیکی در پست باید افزایش داشته باشد بر ارائه سرویس رصد هوشمند توزیع کالا و احراز هویت مکانی اشاره و گفت: باید هر چه بیشتر به سمت  سرویس‌های ارزش افزوده که بار مالی کمتری دارند  و خدمت‌رسانی مبتنی بر فناوری پیش رویم.
سبحانی فر با ابراز رضایت از عملکرد پست استان قم در زمینه بحث اجرای طرح رصد هوشمند کالا و همچنین در راستای درآمدزایی و  قدردانی از همکاران، خواستار تلاش بیشتر بر اساس ظرفیت‌های موجود شد.
وی خاطرنشان کرد: پست  سکوی تجارت الکترونیک و رکن اصلی اقتصاد دیجیتال کشور است که باید بیش از گذشته موردتوجه قرار بگیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =