کد خبر: 5668
تاریخ انتشار: ۲۱ آذر ۱۴۰۰ - ۰۸:۴۶
کنفرانس خانواده

پیام خانواده- اولین کنفرانس بین المللی خانواده و تربیت معنوی با همکاری پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و موسسه خانواده اسلامی و تربیت معنوی «خاتم» به پنج زبان مهرماه 1400 برگزار می گردد.

به گزارش پیام خانواده، دکتر فاطمه رازقی رئیس کمیته اجرایی کنفرانس طی گفتگویی با پیام خانواده گفت: اولین کنفرانس بین المللی خانواده و تربیت معنوی در راستای فراهم آوردن فرصت مناسبی برای گسترش و ترویج نتایج حاصل از پژوهش های محققان و صاحب نظران حوزه خانواده در سطح بین الملل برگزار می گردد.

وی با اشاره به اینکه یکی از مهمترین کارکردهای خانواده فراهم آوردن بستر تربیت معنوی برای افراد است. معنویت انرژی حیاتی است که به زندگی انسان معنا می¬دهد و صاحب نظران آن را " جوهر مشترک ادیان" می¬دانند، افزود: این کنفرانس با همکاری پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و موسسه خانواده اسلامی و تربیت معنوی «خاتم» 28 مهرماه 1400 برگزار می گردد.

دکتر رازقی با اعلام این مطلب که کنفرانس به پنج زبان پنج زبان فارسی، عربی، انگلیسی، ترکی آذربایجانی و فرانسه برگزار می گردد؛ «علوم اجتماعی»، «اخلاق و علوم تربیتی»، «فقه و حقوق»، «روانشناسی»، «مدیریت و اقتصاد»، «ادیان و مذاهب»، «رسانه و ارتباطات» از محورهای این همایش خواند.

دکتر رازقی دریافت پذیرش مقاله همایش بین‌المللی پس از تأیید نهایی و بارگذاری آن روی وب سایت حداکثر در ۱۴ روز کاری، ارائه گواهینامه حضور در همایش و امکان چاپ مقالات در مجلات ISI معتبر وزارت علوم، تحقیقات و فناوری (بعد از تأیید هیئت داوران) را از جمله مزایای شرکت در این کنفرانس خواند و اضافه کرد: اهدای جوائز نفیس به مقالات برتر، شرکت در پنل‌های سخنرانی و استفاده از مباحث مطرح شده در سخنرانی و پوستر، استفاده و بهره‌مندی از هدایا و پکیج همایش، آشنایی با چهره‌های برتر علمی ملی و بین‌المللی، قابلیت بهره‌مندی از گواهی نامه‌های بین‌المللی، دریافت گواهی‌نامه‌های دارای هولوگرام، شرکت در کارگاه‌های آموزشی، همایش دارای مجوز رسمی وزارت علوم، امکان ثبت نام بصورت حضوری و غیرحضوری و صدور گواهینامه پذیرش مقالات به دو زبان فارسی و انگلیسی به تعداد نویسندگان هر مقاله از دیگر مزایای شرکت در این کنفرانس خواند.

گفتنی است : علاقه‌مندان می‌توانند چکیده مقالات خود را تا ۲۵ بهمن‌ماه به دبیرخانه همایش به نشانی اینترنتی http://hamayesh.miu.ac.ir/family/fa ارسال کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 1 =