کد خبر: 6463
تاریخ انتشار: ۱۶ فروردین ۱۴۰۱ - ۱۸:۲۳
وزیر صهیونیست

وزیر همکاری منطقه‌ای رژیم صهیونیستی مدعی است که بسیاری از کشورهای عربی با این رژیم روابط محرمانه دارند.

به گزارش پیام خانواده، «عیساوی فریج» وزیر همکاری منطقه‌ای رژیم صهیونیستی با اشاره به اینکه این رژیم روابط محرمانه با بسیاری از کشورهای عربی دارد، گفت که اما ترجیح ما این است که این روابط محرمانه بماند.

وی افزود که این در حال حاضر این کشورهای عربی خواهان آن هستند که روابط آن‌ها با اسرائیل همانند عادی‌سازی روابط با امارات، بحرین، سودان و مغرب، علنی نشود.

بنا بر گزارش شبکه صهیونیستی "i24news" عیساوی همچنین توافقات عادی‌سازی روابط با کشورهای مذکور با نام «توافقنامه‌های آبراهام» را دستآوردی بزرگ توصیف کرد.

طبق گزارش وبگاه «الخلیج الجدید»، اظهارات این وزیر صهیونیست در حالی است که ائتلاف امنیتی بین‌المللی اخیرا در دبی نشستی را در سطح وزرا برگزار کرد که یازده کشور اعم از امارات، مغرب، بحرین، فرانسه، ایتالیا، اسپانیا، سنگال، سنگاپور، اسلواکی، هلند و رژیم صهیونیستی در آن شرکت داشتند.

ائتلاف مذکور در این نشست تقویت تلاش‌های مربوط به مقابله با جرایم سازماندهی شده و فرا مرز ملی و مبارزه با افراطی‌گری در تمامی اشکال آن را بررسی کرد.

امارات، بحرین، سودان و مغرب اواخر ۲۰۲۰ توافقنامه سازش با رژیم صهیونیستی را امضا کردند و به دنبال آن روابط این کشورها با تل‌آویو، توسعه پیدا کرد.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 1 =