نمایشگاه ماه بهشت

معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان قم از برگزاری نمایشگاه ‌توانمندی‌ها و بازارچه فروش محصولات مددجویان این نهاد در بوستان علوی خبر داد و از مردم خواست برای رونق کسب و کارشان از تولیدات آنها خرید کنند.

به گزارش پیام خانواده   به نقل از پایگاه اطلاع رسانی کمیته امداد، مهرداد مصلح، معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان قم با شاره به اینکه نمایشگاه‌ توانمندی‌ها و بازارچه فروش محصولات مددجویان این نهاد در روزهای پایانی ماه مبارک رمضان در حال برگزاری است گفت: این نمایشگاه که ماه بهشت نام دارد با هدف کمک به بازاریابی و فروش محصولات و خدمات تولیدی مجریان طرح های اشتغال تحت حمایت کمیته امداد استان قم افتتاح و راه اندازی شده است.
وی با بیان اینکه مددجویان این نهاد در این نمایشگاه 46 غرفه را به خود اختصاص داده اند افزود: این غرفه ها شامل موکب اشتغال و غرفه های ‌کودک، موادغذایی، پوشاک، صنایع دستی، بازی و سرگرمی هستند.
مصلح برنامه های فرهنگی این نمایشگاه از قبیل مسابقه با جایزه را پیوست فرهنگی این نمایشگاه برشمرد و تصریح کرد: نمایشگاه ماه بهشت به همت کمیته امداد استان قم و با همکاری سازمان فرهنگی و اجتماعی شهرداری قم برپا شده است.
معاون اشتغال و خودکفایی کمیته امداد استان قم با اشاره به اینکه نمایشگاه ماه بهشت از 6 تا 13 اردیبهشت بمدت هشت روز در میدان سرو  بوستان علوی در حال برگزاری است.
وی ادامه داد: این نمایشگاه در این مدت از ساعت 18 لغایت 2 بامداد جهت فروش محصولات و ارائه خدمات در خدمت شهروندان است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =