کد خبر: 7964
تاریخ انتشار: ۲۰ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۱:۰۵
پاشازاده

پیشکسوت فوتبال ایران گفت:‌ جای «دراگان اسکوچیچ» بودم ۲ ماه پیش استعفا می‌دادم چرا که وضعیت تیم ملی چندان خوب نبود.

به گزارش پیام خانواده  مهدی پاشازاده روز یکشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا در رابطه با تغییرات در کادر فنی تیم ملی فوتبال ایران اظهار داشت: این اتفاق و حضور کارلوس کی‌روش در تیم ملی را مثبت ارزیابی می‌کنم و برای او و ملی‌پوشان در جام جهانی ۲۰۲۲ قطر آرزوی موفقیت دارم چرا که با توجه به تغییرات صورت گرفته می‌توان منتظر اتفاقات خوب در تیم ملی بود.

وی افزود: با توجه به اتفاقات اخیر در تیم ملی، اردوی قطر و رختکن، وضعیت خیلی بد بود و شرایط تیمی اصلا خوب نبود. من جای اسکوچیچ بودم ۲ ماه پیش استعفا می‌دادم.

پاشازاده: جای اسکوچیچ بودم ۲ ماه پیش استعفا می‌دادم

پیشکسوت فوتبال ایران تاکید کرد: عیار تیم ملی مقابل کره‌جنوبی و بازی تدارکاتی اخیر مشخص شد و اگر با این شرایط به جام جهانی می‌رفتیم، به طور قطع وضعیت بدی را در تیم شاهد بودیم.

پاشازاده در مورد کارلوس کی‌روش و حضور او در تیم ملی توضیح داد: او مربی‌ صاحب سبک است و نظم و انضباط را به تیم باز می‌گرداند. از طرفی شناخت کافی از بازیکنان و لیگ ایران دارد و با توجه به این تغییر مثبت می‌توانستیم آینده خوبی را برای تیم ملی متصور شویم.

وی در مورد انتظاراتش از مدیران جدید فدراسیون فوتبال گفت: باید با برنامه‌ریزی پیش رویم. حالا که یک مربی خوب جذب کردیم باید از الان برای جام جهانی بعد برنامه‌ریزی کنیم تا اتفاقات خوبی رقم بزنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =