کد خبر: 8570
تاریخ انتشار: ۲۷ آبان ۱۴۰۱ - ۰۱:۴۵
سردار محمدرضا موحد

دبیرکل کنگره شهدا و فرمانده سپاه استان قم گفت: برگزاری اجلاسیه نهایی به معنای پایان کار کنگره ملی شهدای استان قم نیست و قطعا فرمایشات رهبری چراغ راه آینده قم برای طی نمودن مسیر ایثار و شهادت، تربیت نسل آینده و استخراج گنج دفاع مقدس خواهد بود.

به گزارش پیام خانواده سردار محمدرضا موحد پیش از ظهر دیروز در اجلاسیه پایانی کنگره ملی شهدای استان قم که در مسجد مقدس جمکران برگزار شد، اظهار کرد: قم در گذر تاریخ همواره به عنوان یک شهر تاثیرگذار و به تعبیر رهبری مرکز انقلاب و شهر قیام و اقامه بوده و از نقش آن در قیام 15 خرداد و 19 دی نمی‌توان گذشت و با توجه به این مطلب معظم له در دیدار اخیر که شهدای همه ایران شهدای قم هستند تکلیف ما سنگین تر شده است.

وی اضافه کرد: تاسیس لشکر 17 در هشت سال دفاع مقدس و شرکت در 17 عملیات آفندی و 28 عملیات پدافندی و نقش‌آفرینی در عملیات‌های مهم دفاع مقدس کارنامه درخشانی را برای قم به دنبال داشته است.

فرمانده سپاه امام علی بن ابیطالب(ع) استان قم گفت: پس از دفاع مقدس نیز در هر زمان و مکان که نیاز به دفاع از اسلام و انقلاب بود از شمال غرب تا جنوب شرق از جبهه مقاومت تا دفاع از حرم حضوری مقتدرانه داشته و در کنار حاج قاسم نیز فتح الفتوحی را در سوریه رقم زدند، بر این باور هستیم که نصرت الهی همیشه همراه خداباورانه خواهد بود.

وی ادامه داد: اگر انقلاب اسلامی را زمینه‌ساز ظهور می‌دانیم و ولایت فقیه را جلوه تامه‌ای از اولیای الهی می‌شناسیم امید داریم که این انقلاب را به صاحب اصلی آن برسانیم و در گام دوم انقلاب نیز با گامی استوارتر تا تمدن نوین اسلامی پیش ببریم و افق‌های نویی را در نوردیم و تلاش‌های ایادی استکبار خون آشام به جایی نمی‌رسد و عزت ابدی در انتظار مصلحان است و این وعده الهی است و دیر نیست.

موحد عنوان کرد: برگزاری اجلاسیه نهایی به معنای پایان کار کنگره ملی شهدای استان قم نیست و قطعا فرمایشات رهبری چراغ راه آینده قم برای طی نمودن مسیر ایثار و شهادت، تربیت نسل آینده و استخراج گنج دفاع مقدس خواهد بود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 5 =