معصومه ظهیری

پیام خانواده- معاون فرهنگی تبلیغی حوزه های علمیه خواهران گفت: مجموعه مستندهای طلاب حوزه علمیه خواهران با محوریت معرفی طلاب نخبه و موفق تولید می شود.

به گزارش پیام خانواده معصومه ظهیری در گفتگو با خبرنگار پیام خانواده ضمن تبریک ایام ولادت حضرت زهرا (س) و دهه فجر به جایگاه و شان زن در جامعه اشاره کرد اظهار داشت: در آموزه های اسالمی همواره برای زن جایگاه و شانی رفیع قرارداده شده که باید نقشی موثر در محیط وجامعه پیرامونی خودداشته باشد.

وی ادامه داد: ازمهمترین دستاوردهای انقلاب اسلامی می توان به بازگرداندن این شان وجایگاه درجامعه اشاره کرد و نقطه اوج این حرکت را می توان فعالیت حوزه علمیه خواهران و تربیت مادران آگاه و نخبه پرور برشمرد که با تاییدات و منویات مقام معظم رهبری و مراجع عظام در مسیر پیشرفت وتحول می باشد.

ظهیری به دستاوردهای حوزه های علمیه خواهران در معاونت فرهنگی تبلیغی حوزه علمیه اشاره کرد و گفت: یکی از مهم ترین روش ها برای مشخص کردن جایگاه اجتماعی طلاب تولید مستندهایی با محوریت زندگی نامه طلاب موفق در عرصه های مختلف اجتماعی، سیاسی می باشد.

وی بیان داشت: از اهداف تولید مستند به معرفی نخبگان حوزه خواهران اشاره کرد و گفت: زندگی شخصی و اجتماعی نخبگان مورد بررسی قرار  می گیرد که باعث ایجاد انگیزه برای طلاب جدید الورود، تبیین نیازجامعه ومراکزفرهنگی به این ظرفیتها و همچنین ارایه تفاوت نگاه به زن دراسلام وجامعه غربی خواهد بود.

معاون فرهنگی تبلیغی حوزه های علمیه خواهران  به همکاری با موسسه خانواده اسلامی و تربیت معنوی خاتم اشاره کرد و ابراز داشت: گروه رسانه ای خاتم مدیا وابسته به موسسه خاتم تولیدات مستندها را بر عهده خواهد داشت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =