مجمع فدراسیون بسکتبال

مجمع فدراسیون بسکتبال در شرایطی برگزار شد که طی آن مشخص شد پرونده خودرو سرقتی فدراسیون همچنان باز است و این مسئله با وجود سپری شدن زمان، به سرانجام نرسیده است.

به گزارش پیام خانواده مجمع عمومی و سالانه فدراسیون بسکتبال مربوط به سال ۱۴۰۰ از ساعت ۱۴:۳۰ در سالن فارسی آکادمی ملی المپیک و با حضور محمد پولادگر، معاون وزیر ورزش، آرش فرهادیان، رئیس دفتر امور مشترک فدراسیون‌ها، غلامرضا نوروزی نماینده کمیته ملی المپیک، جواد داوری، رئیس فدراسیون و اعضای مجمع به صورت حضوری و وبیناری برگزار شد.

در این نشست در خصوص سرقت خودرو فدراسیون که در اختیار مدیر تیم‌های ملی در زمان ریاست طباطبایی بود صحبت و اعلام شد با توجه به گذشت زمان هنوز این پرونده باز است و خسارتی به فدراسیون عودت نشده است.از سویی دیگر با توجه به اینکه خودرو مربوطه بیمه بدنه نداشته امکان خسارت از بیمه نیست و فردی که خودرو در اختیارش بوده نیز خسارت کارشناسی را قبول ندارد.

از سویی دیگر اسپانسر و حامی مالی فدراسیون وقت که لباس تیم ملی را تامین می‌کند، با توجه به قطع همکاری به دلیل پایان تاریخ قرارداد، با فدراسیون جدید همکاری ندارد اما اسناد مالی مربوطه وجود ندارد و نمی‌توان در این خصوص اظهار نظر کرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 0 =