مشاوره های قرآن بنیان

معاون بخش مشاوره قرآن بنیان نمایشگاه قرآن کریم گفت: بازدیدکنندگان سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم استقبال خوبی از بخش مشاوره‌های قرآن بنیان داشته‌اند که انتظار می‌رود در روزهای پیش رو تداوم یابد.

به گزارش پیام خانواده  فاطمه سادات رازقی در حاشیه برگزاری سی‌امین نمایشگاه بین‌المللی قرآن کریم در گفتگو با خبرنگار خبرگزاری حوزه با اشاره به استقبال خوب‌صورت گرفته در طی سه روز گذشته از بخش مشاوره‌های قرآن بنیان اظهار داشت: نمایشگاه روز اول با افتتاحیه حجت‌الاسلام‌والمسلمین رئیسی شروع به کارکرد از همان روز نخست همه بخش‌های مشاوره‌ای فعال بود که به بیش از ۱۵۰ نفر خدمات مشاوره رایگان ارائه شد.

وی ادامه داد: در روزهای دوم و سوم نیز بخش مشاوره‌های قرآن بنیان مورد استقبال بازدیدکنندگان از نمایشگاه قرار گرفت و در این روزها نیز روزانه بالای ۲۵۰ مشاوره ارائه شد.

رازقی به الکترونیکی شدن تمامی مراحل مشاوره‌ها در این دوره اشاره کرد و گفت: با برنامه‌ریزی صورت‌گرفته از سیستم ثبت‌نام، پرونده نویسی و گزارش‌دهی درمانگرها همه به‌صورت الکترونیکی و برخط صورت می‌گیرد.

وی تصریح کرد: در بخش روان‌سنجی ۱۵ آزمون به‌صورت هوشمند طراحی شده و در دسترس مراجعه‌کنندگان قرار دارد که بعد از انجام تست‌ها نتایج توسط مشاوران به آن‌ها ارائه می‌شود.

رازقی خاطرنشان کرد: در بخش استعدادیابی یک پکیج ویژه‌ای طراحی شده که به مراجعه‌کنندگان ارائه می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 8 =