کد خبر: 9838
تاریخ انتشار: ۲۵ فروردین ۱۴۰۲ - ۱۳:۴۳
معاون وزیر ورزش

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش گفت: شاید کمتر کسی فکر می‌کرد این روز بُعد جهانی داشته باشد اما امروز شاهد آن هستیم این افتخار نصیب ایران شده و مردم ایران پیشرو و میدان‌دار روز قدس هستند.

به گزارش پیام خانواده  سینا کلهر روز جمعه در حاشیه مراسم راهپیمایی روز جهانی قدس در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت: شروع حرکت دفاع از مردم فلسطین و عمومی شدن آن در میان کشورهای جهان از حرکتی شروع شد که چهار دهه پیش حضرت امام خمینی (ره) آن را روز جهانی قدس برای دفاع از مردم مظلوم فلسطین نامگذاری کردند.

وی افزود: شاید کمتر کسی فکر می‌کرد این روز بُعد جهانی داشته باشد اما امروز شاهد آن هستیم این افتخار نصیب ایران شده و مردم ایران پیشرو و میدان دار روز قدس هستند.

معاون فرهنگی و توسعه ورزش همگانی وزارت ورزش خاطرنشان کرد: اگر امروز در جهان، حقوق مردم مظلوم فلسطین مورد توجه قرار گرفته به خاطر روز جهانی قدس است. در گذر زمان مشخص شد که روز جهانی قدس چقدر اهمیت دارد.

کلهر گفت: اگر می‌خواهیم بدانیم این حرکت چقدر موثر بوده است باید واقعیت امروز را ببیینم، وقتی میزان دشمنی با این اتفاق را مشاهده می‌کنیم متوجه می‌شویم روز قدس چقدر مهم و با صلابت است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 9 =