ماه محرم

سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم از بازدید ایمنی کارشناسان این سازمان از هیئات، مساجد و تکایا خبر داد.

به گزارش پیام خانواده علی زندیه با اشاره به فرارسیدن ماه محرم و اهمیت رعایت نکات ایمنی اظهار داشت: در آستانه ماه محرم و برگزاری مراسمات عزاداری سید و سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین (ع )، سازمان آتش‌نشانی شهرداری جهت ایمنی عزاداران و پیشگیری از وقوع حریق و حوادث، از اکثر مساجد، تکایا و حسینیه‌ها در سطح شهر قم بازدید ایمنی به عمل می‌آورد.

به گفته سرپرست سازمان آتش‌نشانی و خدمات ایمنی شهرداری قم، در این بازدیدها کارشناسان آتش‌نشانی ضمن ارائه دستورالعمل‌ها، توصیه‌های ایمنی را به مسئولان هیئات ارائه می‌کنند.

وی با بیان اینکه تقریباً تمام مساجد و هیئات در سطح شهر بازدید می‌شوند گفت: بررسی و بازرسی سیستم‌های اطفایی، بازدید انشعابات گازی، بررسی عوامل حادثه‌ساز، راه‌های ورود و خروج عزاداران، بررسی و سیستم‌های اعلان ازجمله موارد بازدید بوده است.

زندیه خاطرنشان کرد: سازمان آتش‌نشانی در راستای ایمنی بیشتر عزاداران، دوره آموزشی ایمنی در اماکن تجمعی و اطفا حریق را جهت مسئولین هیئات برگزار می‌کند.

وی از شهروندان درخواست کرد که در صورت حضور در اماکن مذهبی و شرکت در مراسم سوگواری سالار شهیدان حضرت اباعبدالله الحسین(ع) با مسئولان اماکن مذهبی و نیروهای امدادی به‌ویژه آتش‌نشانان همکاری داشته باشند و در صورت بروز هرگونه حادثه، خونسردی خود را حفظ کرده و همزمان با سامانه ۱۲۵ آتش‌نشانی تماس بگیرند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
8 + 10 =