تره بار

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران با اعلام اینکه فعالیت میادین میوه و تره بار در حمایت از معیشت خانواده‌ها است، گفت: خرید از میادین، قدرت خرید خانواده‌ها را افزایش می دهد.

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران تاکید کرد؛

افزایش قدرت خرید خانواده ها در میادین میوه و تره بار

مدیرعامل سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران با اعلام اینکه فعالیت میادین میوه و تره بار در حمایت از معیشت خانواده‌ها است، گفت: خرید از میادین، قدرت خرید خانواده‌ها را افزایش می دهد.

به گزارش به گزارش پیام خانواده به نقل از مهر،  سید سعید راد، با استناد به بررسی‌های به عمل آمده و گزارش عملکرد ۹ ماهه امسال سازمان میادین میوه و تره بار شهرداری تهران، افزود: میزان صرفه جویی اقتصادی شهروندان بابت خرید بخشی از مایحتاج مورد نیاز خود از میادین میوه و تره بار در ۹ ماهه سال جاری، بالغ بر ۹۵۲ میلیارد و ۸۵۰ میلیون تومان بوده که نشان‌دهنده نقش چشمگیر سازمان مدیریت میادین در اقتصاد شهری است.

وی با تأکید بر نقش تأثیرگذار میادین میوه و تره بار در ایجاد تعادل و ثبات قیمت محصولات غذایی در سطح شهر، خاطرنشان کرد: بررسی‌های ما نشان می‌دهد هر خانواده تهرانی از ابتدای سال ۹۹ تا آخر آذر ماه بابت خرید از میادین، بیش از ۳۱۷ هزار تومان صرفه‌جویی کرده است و به عبارتی، فعالیت ۲۵۰ میدان و بازار میوه و تره بار تهران، قدرت خرید خانواده‌ها تاحدودی افزایش یافته  داده و به اقتصاد خانواده‌ها در تهران کمک کرده است.

افزایش قدرت خرید خانواده ها در میادین میوه و تره بار

میادین میوه و تره بار علاوه بر عرضه انواع میوه و سبزیجات و صیفی‌جات با قیمت‌های ۳۲ تا ۴۱ درصد پایین‌تر از سطح شهر، سایر محصولات مورد نیاز شهروندان مانند مواد پروتئینی از جمله گوشت مرغ، تخم مرغ و گوشت قرمز در کنار محصولاتی همچون برنج، حبوبات و قند و شکر را نیز عرضه می‌کنند.

کد خبر 5122209

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =