شهدای غزه

پیام خانواده - معاون امور جوانان وزیر ورزش و جوانان در نامه‌ای به رییس مجمع جوانان سازمان همکاری اسلامی با محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه خواستار تبیین و آگاهی‌بخشی نسبت به فلسطین در مجامع جوانان جهان اسلام شد که استقبال رییس مجمع جوانان سازمان همکاری اسلامی را به دنبال داشت.

به گزارش پیام خانواده از وزارت ورزش و جوانان،‌ رییس مجمع جوانان سازمان همکاری اسلامی (ICYF) روز یکشنبه در پاسخ به نامه وحید یامین‌پور مبنی بر اقدامات مشترک علیه جنایات رژیم غاصب اسرائیل، ضمن تقدیر از پیشنهادات شورای عالی جوانان ایران بر تقویت همکاری با وزارت ورزش و جوانان ایران در موضوع فلسطین تاکید کرد.

طاها آیهان در پاسخ به این نامه که خواستار تبیین و آگاهی‌بخشی نسبت به موضوع فلسطین در مجامع جوانان جهان اسلام با ارایه پیشنهاداتی به این مجمع شده بود، از مواضع شورای عالی جوانان در موضوع فلسطین قدردانی کرد و ابتکارات شورای عالی جوانان ایران را گامی مهم در حمایت از آرمان فلسطین دانست؛ وی همچنین بر اقدامات مشترک دوطرف در موضوع فلسطین تاکید کرد.

در بخشی از این نامه آمده است: نامه اخیر شما را که در آن بر تجاوزات فجیع رژیم صهیونیستی به ملت فلسطین در هفت دهه گذشته و نیاز به میزبانی از فعالیت‌های مختلف برای افزایش آگاهی در مورد ظلم و ستم سیستمی مستمری که با آن روبه‌رو هستند، تأکید کرده‌اید، دریافت کردم. قبل از هر چیز، من از شورای عالی جوانان جمهوری اسلامی ایران به خاطر همه ابتکاراتش در حمایت از آرمان فلسطین تقدیر می‌کنم.

آیهان با ارایه پیشنهادی مبنی بر تشکیل یک جلسه حضوری یا آنلاین با وزارت ورزش و جوانان ایران برای بررسی بیشتر این موضوع، تاکید کرد: به همین منظور همچنین بر اشتیاق خود برای ادامه تقویت روابط نهادی و همکاری با وزارت ورزش و جوانان جمهوری اسلامی ایران در هر موضوعی در مورد فلسطین تاکید می‌کنم.

هفته گذشته وحید یامین‌پور معاون امور جوانان وزارت ورزش و جوانان در نامه‌ای به رییس مجمع جوانان سازمان همکاری اسلامی ضمن محکوم کردن جنایات رژیم صهیونیستی علیه مردم غزه خواستار تبیین و آگاهی‌بخشی نسبت به موضوع فلسطین در مجامع جوانان جهان اسلام، فعالیت‌های رسانه‌ای و ایجاد موج محکومیت جوانان علیه رژیم غاصب، برگزاری همایش جوانان جهان اسلام با موضوع حمایت از غزه و برگزاری جشنواره‌های هنری در جهان اسلام با موضوع جنایات رژیم صهیونیستی شده بود.

رژیم صهیونیستی در ۳۷ روز گذشته با شدت تمام و بی وقفه اقدام به بمباران مناطق مسکونی و بیمارستان های نوار غزه کرده و بیش از ۱۱ هزار فلسطینی را به شهادت رسانده و صدها هزار نفر از مردم شمال این منطقه را آواره جنوب غزه کرده و بیش از ۲۷ هزار فلسطینی دیگر را هم زخمی و بخش هایی از این منطقه را با تانک های خود محاصره کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 6 =