محمود آرزومندی

مدیر روابط‌عمومی کانون بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تأمین اجتماعی استان قم گفت: پرستاران همواره در خط مقاومت بهداشت و درمان قرار دارند و رشادت‌ها و از خودگذشتگی آن‌ها در طول بیماری کرونا هیچ‌وقت از ذهن‌ها پاک نمی‌شود.

به گزارش پیام خانواده   محمود آرزومندی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فوری، ضمن تبریک میلاد باسعادت حضرت زینب (س) و روز پرستار، اظهار داشت: حرم مبارک و مطهر حضرت زینب (س) امروز میزبان عاشقان اهل‌بیت (ع) است، حرمی که با عنایت خداوند متعال و رشادت‌ها و دلیری‌های مدافعان حرم از گزند داعشی‌ها و حامیان صهیونیستی آن‌ها در امان ماند.
وی ادامه داد: امنیت و آسایش امروز را نیز مدیون مجاهدت‌ها و دلیری‌های مدافعان حرم و جبهه مقاومت هستیم.
تهیه‌کننده و مجری صداوسیما با اشاره به نقش حضرت زینب (س) در حادثه عاشورا، افزود: ایشان بعد از واقعه عاشورا اجازه نداد تفسیرهای نادرست اصل قیام و حرکت امام حسین (ع) را تحت شعاع قرار دهد و در واقع این حضرت و امام سجاد (ع) در انتقال درست مفاهیم و اصل قیام عاشورا نقش اصلی را داشتند.
وی با اشاره به مشکلات پرستاران در کشور اظهار داشت: جامعه پرستاری در کشور همواره دغدغه‌ها و مشکلاتی دارد که باید به‌صورت اساسی و با قانون‌گذاری مناسب برطرف شود.
مدیر روابط‌عمومی کانون بازنشستگان و مستمری‌بگیران سازمان تأمین اجتماعی قم افزود: پرستاران همواره در خط مقاومت بهداشت و درمان قرار دارند و رشادت‌ها و از خودگذشتگی آن‌ها در طول بیماری کرونا هیچ‌وقت از ذهن‌ها پاک نمی‌شود.
وی تصریح کرد: یادمان نمی‌رود روزهایی که خیلی از ما حتی از نزدیکی مراکز درمانی نیز عبور نمی‌کردیم؛ اما این پرستاران بودند که در کنار بیماران بودند و تمام تلاش خودشان را برای بهبودی آن‌ها به کار می‌بردند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =