محمود آرزومندی

تهیه‌کننده و مجری صداوسیما با بیان این که می‌توان باتکیه‌بر نسل جوان بر مشکلات غلبه کرد، گفت: دانشجویان موتور متحرک جامعه هستند.

به گزارش پیام خانواده محمود آرزومندی در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فوری با اشاره به ۱۶ آذرماه و روز دانشجو اظهار داشت: دانشجویان همواره در مسیر عدالت‌خواهی و مبارزه با ستمگری گام برداشته‌اند و این مهم در طی تاریخ ایران همواره می‌درخشد.
وی ادامه داد: بعد از کودتای ۲۸ مرداد و باز شدن پای استعمار پیر به کشورمان دانشجویان عدالتخواه و حق طلب این گردن کجی شاه زمان را برنتابیدند و علیه این دخالت ها به پا خواستند.
آرزومندی تصریح کرد: حق‌طلبی و حق‌خواهی دانشجویان موجب شد که شاه فرمان حمله به دانشجویان را صادر کند و این‌گونه شد که سه نفر از دانشجویان در آن مقطع تاریخی جان خودشان را دادند و به درجه رفیع شهادت رسیدند.
وی ابراز داشت: این واقعه تاریخی در کنار رشادت‌ها و مبارزات انقلابی که دانشجویان داشتند موجب شد که ۱۶ آذرماه هر سال به نام روز دانشجو نامگذاری شود.
تهیه‌کننده و مجری صداوسیما ابراز داشت: نشستن پای صحبت و درد و دل دانشجویان می‌تواند گره‌گشای بسیاری از مشکلات کشور باشد به‌هرحال این قشر فرهیخته و جوان می‌توانند موتور متحرک جامعه باشند.
وی تصریح کرد: قطعاً نمایندگان در مجلس شورای اسلامی می‌تواند با وضع قوانین درست و هدفمند یاری‌رسان جوانان و خصوصاً دانشجویان باشند.

برچسب‌ها

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 16 =