ایران و جاکارتا

پیام خانواده- زنان جمهوری اسلامی ایران و جمهوری اندونزی، در جریان سفر معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهور کشورمان به جاکارتا، تفاهم‌نامه همکاری امضا کردند.

به گزارش پیام خانواده؛ از معاونت ریاست جمهوری در امور زنان و خانواده، در جریان سفر انسیه خزعلی، معاون امور زنان و خانواده رئیس‌جمهوری به جاکارتا، یادداشت تفاهم همکاری امضا شد.

انسیه خزعلی، معاون زنان و امور خانواده ریاست جمهوری روز پنجشنبه 30 آذر 1402 در دیدار با «آی گوستی دارماواتی» وزیر توانمندسازی زنان و حمایت از کودکان اندونزی با ابراز خرسندی از روابط بسیار خوب تهران - جاکارتا، بر ضرورت توسعه روابط دو کشور در حوزه زنان به ویژه در زمینه کارآفرینی، کاهش خشونت علیه زنان و کودکان، تقویت نهاد خانواده، شرایط سخت زنان و کودکان فلسطین و ضرورت توقف حملات و کمک به آنها تاکید کرد.

بر اساس این گزارش، ۲ کشور در زمینه زنان و خانواده با اهداف توان‌افزایی زنان، افزایش سلامت، امنیت و بهره‌وری خانواده، پیشگیری و رفع آسیب‌های اجتماعی، رشد اقتصاد زنان و خانواده، تبادل اطلاعات و تجارب و رفع چالش‌ها و موانع پیشرفت زنان، اتخاذ تدابیر و کنشگری موثر در مواجهه با الگوهای انحرافی جنسیت و خانواده، و مبارزه با فساد با عاملیت زنان تفاهم‌نامه امضا کردند.

امضای این تفاهم‌نامه که متعاقب دعوت رسمی خانم دارماواتی، وزیر توانمندسازی زنان و حمایت از کودکان، از انسیه خزعلی امضا شد با تایید نهایی سند عملیاتی آن به مدت ۲ سال اجرا خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =