زکزاکی

پیام خانواده-دیدار امروز - ششم دی ماه - هزاران نفر از بانوان و دختران کشورمان با رهبر معظم انقلاب متفاوت از سایر دیدارها برگزار شد و یک بانوی خبرنگار اهل غزه با ارسال پیام تصویری صدا و ندای مظلومیت مردم فلسطین را که این روزها زیر باران موشک های رژیم صهیونیستی و آمریکا به شهادت می رسند، را بار دیگر بازگو کرد.

به گزارش پیام خانواده؛ در جریان دیدار جمعی از زنان و دختران با رهبر انقلاب، پیام تصویری خانم اِسراء البُحَیصی خبرنگار شبکه العالم از میان ویرانه‌های شهر غزه در حسینیه امام خمینی (ره) پخش شد.

خانم اِسراء البُحَیصی خبرنگار شبکه العالم از میان ویرانه‌های شهر غزه ضمن سلام و درود به مردم ایران و رهبر انقلاب از مقاومت مردم فلسطین، تاکید کرد که شما ملت ایران تنها ملتی هستید که پای موضوع فلسطین و مسجدالاقصی ایستادید و بخاطر این حمایت تحت شدیدترین تحریم‌ها و فشارها قرار گرفتید.

وی گفت: من در جلسه شما حاضر نیستم اما پیام من را می‌شنوید، پیام من این است؛ همانطور که تا الان از مردم فلسطین حمایت کردید، به حمایت خودتان ادامه دهید. اگر موضع و ایستادگی همه کشورهای اسلامی همچون ایران بود، سرزمین فلسطین تا الان آزاد شده بود.

خانم البُحَیصی در بخشی از این ویدیو یادآورشد: معلوم نیست من زنده بمانم و ممکن است خداوند شهادت را نصیبم کند اما از شما درخواست دارم مردم فلسطین و غزه را تنها نگذارید و بدانید که خداوند با ما است.

در دیدار امروز همچنین زینا ابراهیم همسر شیخ ابراهیم زکزاکی رهبر شیعیان نیجریه و مادر شش شهید، مریم شعبانی کارگردان و نویسنده تئاتر، رقیه سادات مؤمن کارشناس مطالعات زنان، فاطمه شریف نوقابی خانم‌گل و مریم سابق تیم ملی فوتسال، مینا مهرنوش کارشناس اقتصاد، شقایق حق‌جو استاد علوم پزشکی و فیزیولوژی کاربردی، فائضه غفارحدادی نویسنده حوزه ادبیات، ریحانه سادات محمودی دانش‌آموز استعدادهای درخشان و زهرا موحدنیا عضو کانون جمیعت و فرزندآوری در سخنانی به طرح دیدگاه ها در مورد مسائل مختلف حوزه زنان پرداختند.

رهبر انقلاب پس از سخنان خانم زینا ابراهیم همسر شیخ زکزاکی اظهار داشتند: این زن مثل کوه صبر کرده است.

آیت الله خامنه ای افزودند: از خانم زکزاکی که اینجا صحبت کردند، تشکر می‌کنم. ایشان مادر شش شهیدند. سه پسرشان در یک حادثه، سه پسرشان در یک حادثه دیگر به شهادت رسیده و این زن مثل کوه صبر کرده و مدت ها زندان و سختی های فراوان را تحمل کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 1 =