شکوه مادری

پیام خانواده-مدیرعامل بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام از اجرای فراگیر طرح ملی شکوه مادری و تجلیل از خانواده‌های جوان دارای فرزند چهارم و بیشتر در محلات کم‌برخوردار کشور خبر داد.

به گزارش پیام خانواده؛ حمیدرضا علیان‌زادگان، مدیرعامل بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان امام ضمن گفت: از خانواده‌های جوان دارای فرزند چهارم و بیشتر در قالب طرح ملی شکوه مادری تجلیل می‌شود.

علیان‌زادگان خاطرنشان کرد: طرح ملی شکوه مادری به شکل سراسری و مویرگی در تمامی محلات کشور که ثبت نام کننده برای شرکت در این طرح داشته است برگزار می‌شود و خانواده‌های جوان دارای فرزند چهارم و بیشتر شناسایی و مورد تجلیل و تقدیر قرار می‌گیرند.

مدیرعامل بنیاد ۱۵ خرداد تصریح کرد: مادرانی که دارای فرزند چهارم و بیشتر هستند و در این طرح انتخاب می‌شوند، می‌توانند پس از آموزش‌های لازم، به عنوان مربیان و کنشگران حوزه جمعیت و خانواده در سطح محلات فعالیت کنند.

وی در تشریح محورها و جزئیات طرح ملی شکوه مادری گفت: در این طرح که با همکاری ستاد تحول و توانمند سازی ۲۰۲۰ محله کشور، مجمع ملی جمعیت و حمایت ویژه بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) برگزار می‌شود، حلقه‌های میانی و کنشگران حوزه‌های فرزندآوری و حمایت از خانواده فعال شده و اقدام به شناسایی خانواده‌های جوان دارای فرزند چهارم و بیشتر که دارای شرایط پایه حضور در این پویش را دارند در سطح محلات کشور می‌کنند.

علیان‌زادگان با تاکید بر تعامل و هم‌افزایی در حوزه جوانی جمعیت اظهار کرد: بنیاد ۱۵ خرداد ستاد اجرایی فرمان حضرت امام (ره) در همین راستا ارتباط با گروه‌های فعال اجتماعی و تعریف و تشکیل کارگروه‌های مختلف جمعیتی را در دستور کار خود قرار داده است.

به گفته مدیرعامل بنیاد ۱۵ خرداد، این بنیاد با پرهیز از هرگونه نگاه تصدی‌گرایانه و به عنوان یک تسهیلگر در فعالیت‌های مربوط به جوانی جمعیت و خانواده حضور دارد.

علیان‌زادگان هدف از برگزاری طرح ملی شکوه مادری را حمایت از نهاد خانواده برشمرد و اضافه کرد: این طرح امسال و با حمایت بنیاد ۱۵ خرداد با دامنه پوشش گسترده‌تری در سطح ملی برگزار می‌شود.

وی تاکید کرد: طرح ملی شکوه مادری با توجه به تاکیدات و منویات رهبر معظم انقلاب مبنی بر حمایت از جوانی جمعیت، در ۲ هزار و ۲۰ محله کم‌برخوردار تحت پوشش ستاد تحول و توانمندسازی محلات کشور به شکل ویژه‌تر و متمرکزتری برگزار می‌شود.

مدیرعامل بنیاد ۱۵ خرداد یادآور شد: بنیاد در دور جدید فعالیت‌هایش با هدف تشویق به فرزندآوری و رفع گره‌های ذهنی در این موضوع، کارویژه‌هایی را ذیل شاخه‌های زیرساختی جمعیت، اقتصادی جمعیت، عمران جمعیت، فرهنگی جمعیت و سلامت جمعیت تعریف و عملیاتی کرده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 3 =