حمید درخشان

پیشکسوت فوتبال کشورمان گفت: من نمی‌دانم چرا امید ابراهیمی جایگزین احمد نوراللهی شده؟! ابراهیمی میانگین سنی تیم را بالا برده است.

به گزارش پیام خانواده  حمید درخشان سه‌شنبه‌شب در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا، در خصوص اعلام فهرست تیم ملی اظهار داشت: دعوت بازیکنان به تیم ملی در اختیار (امیر)قلعه‌نویی و نظر سرمربی قابل احترام است و نباید در کار او دخالت کنیم. با این حال، به نظر من جای چند بازیکن در تیم ملی خالی است چون این بازیکنان قبل در تیم ملی بودند و به این تیم کمک زیادی کرده‌اند. تنها مشکل لیست تیم ملی این است که میانگین سنی به شدت بالا رفته است. امیدوارم تک تک بازیکنانی که در لیست حضور دارند با آمادگی بالای وارد مسابقات شوند.

وی در مورد غیبت احمد نوراللهی، هافبک اسبق پرسپولیس در تیم ملی نیز گفت: اینکه امید ابراهیمی ۳۷ ساله جایگزین احمد نوراللهی شده، مشکل بزرگی است. بودن ابراهیمی در تیم ملی میانگین سنی را بالا برده و این موضوع همه پیشکسوتان فوتبال را ناراحت می‌کند. درحال حاضر نوراللهی در شرایط ایده‌آلی قرار دارد که می‌تواند به تیم ملی کمک کند. من اگر جای قلعه‌نویی بودم به جای ابراهیمی از یک بازیکن جوان و باکیفیت استفاده می‌کردم.

پیشکسوت فوتبال کشورمان درباره شرایط سردار آزمون برای حضور جام ملت‌های آسیا که باعث نگرانی شده بود، اضافه کرد: به نظر من باید قبل از این همه دلهره یکی از اعضای کادرفنی تیم ملی به ایتالیا می‌رفت و شرایط اردو و جام ملت‌ها را توضیح می‌داد. ما به آزمون نیاز شدیدی داریم چون او در بهترین لیگ بازی می‌کند و در حال حاضر هم شرایط ایده‌آلی دارد و خوشحالم که در نهایت ماجرا ختم به خیر شد.

درخشان در خصوص خاطرات خود در جام ملت‌های آسیا نیز یادآور شد: ما آن روزها تیم خوبی داشتیم ولی خاطره خوبی از آن زمان نداریم چون به دلیل اشتباهات فردی و کم‌تجربگی بازیکنان موفق به صعود نشدیم. خوشبختانه الان بازیکنانی داریم که تجربه بالایی دارند و قطعا این تجربه می‌تواند در طول ۹۰ دقیقه بازی‌ها به ما کمک کند.

وی در مورد اینکه آیا تیم ملی ایران می‌تواند به مراحل بالای جام ملت‌ها صعود کند نیز افزود: در فوتبال نمی‌توان چیزی را پیش‌بینی کرد و از قبل بگوییم که صعود می‌کنیم ولی با این پتانسیلی که داریم شک ندارم که می‌توانیم به موفقیت‌های زیادی برسیم چون بیشتر بازیکنان تیم ملی لژیونر هستند و می‌توانند برای کشورمان بدرخشند و امیدوارم بهترین نتیجه را در جام ملت‌های آسیا کسب کنیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 2 =