حجت‌الاسلام محمدحسن ابوترابی‌فرد

خطیب نماز جمعه این هفته تهران، حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رأی را پیام‌آور وحدت ملی دانست و گفت: این حضور زمینه‌ساز جابه‌جایی قدرت و گردش نخبگانی و افزایش سطح امنیت، قدرت ملی و افزایش سرمایه اجتماعی است.

به گزارش پیام خانواده  حجت‌الاسلام محمدحسن ابوترابی‌فرد خطیب نماز جمعه این هفته تهران در خطبه‌های نماز جمعه به پیام حضور مردم پای صندوق‌های رأی اشاره و تأکید کرد: حضور پرشور مردم پای صندوق‌های رأی مهم‌ترین ابزار تجلی اراده ملت، پیام‌آور وحدت ملی، زمینه‌ساز جابه‌جایی قدرت و گردش نخبگانی و افزایش سطح امنیت، قدرت ملی و افزایش سرمایه اجتماعی است.

وی همچنین در بخش دیگری از خطبه‌های نماز جمعه تهران به تحولات غزه نیز اشاره کرد و گفت: موضوع غزه مهم‌ترین مسأله جهان اسلام است.

خطیب نماز جمعه این هفته تهران با بیان اینکه قریب بر ۱۰۰ روز از جنایات رژیم صهیونیستی بر مردم فلسطین می‌گذرد، ۱۰۰ اظهار کرد: روز است که گرگ‌های درنده در هر دقیقه‌ای، جگر کودکان و مادران مقاوم غزه را می‌درند.

حجت‌الاسلام ابوترابی‌فرد ادامه داد: رژیم اسرائیل به نمایندگی از دنیای مدرن، در قامت یک نظام سر تا پا تروریستی، همه ارزش‌های انسانی و اخلاقی را به تاراج گذاشته است تا آن‌ها را به زانو درآورد، اما با مقاومت حیرت‌انگیز غزه، تمام دنیای استکبار، به‌ویژه آمریکا را در بن‌بست عمیق قرار داده است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 9 =