سازمان هواشناسی

سازمان هواشناسی کشور از تداوم بارش‌ها در کشور تا روز سه‌شنبه خبر داد و اعلام کرد: امروز در اغلب مناطق کشور به ویژه نوار شمالی و فردا در نیمه شرقی کاهش محسوس دما پیش‌بینی شده است.

به گزارش پیام خانواده  بر اساس اعلام سازمان هواشناسی و بررسی نقشه‌های همدیدی و آینده‌نگری، امروز (شنبه ۲۸ بهمن ماه) بارش‌ها در غرب، برخی مناطق شمال‌غرب، ارتفاعات البرز و زاگرس، سواحل دریای خزر، شمال‌شرق و در استان‌های فارس، بوشهر، کرمان، خراسان جنوبی و بخش‌هایی از یزد ادامه خواهد داشت.

فردا (یکشنبه ۲۹ بهمن ماه) در بخش‌هایی از غرب، شمال‌غرب، ارتفاعات البرز، سواحل دریای خزر و شمال‌شرق بارش پراکنده پیش‌بینی شده است.

روز دوشنبه (۳۰ بهمن ماه) در غرب، شمال‌غرب، سواحل دریای خزر و شمال‌شرق و روز سه‌شنبه (یکم اسفند ماه) در دامنه و ارتفاعات زاگرس بارش پراکنده رخ خواهد داد.

روز چهارشنبه (۲ اسفند ماه) در اغلب مناطق کشور آسمان صاف و جوی آرام پیش‌بینی می‌شود.

وزش باد شدید و خیزش گردوخاک در برخی مناطق

طی ۲۴ ساعت آینده در استان‌های یزد، کرمان، خراسان جنوبی، اصفهان، مرکزی، شمال فارس و دامنه‌های جنوبی البرز و شرق زاگرس وزش باد شدید رخ خواهد داد که در مناطق مستعد خیزش گردوخاک دور از انتظار نیست.

امروز در اغلب مناطق کشور به ویژه نوار شمالی و فردا (یکشنبه) در نیمه شرقی به ویژه شمال‌شرق کاهش محسوس دما پیش‌بینی شده است.

خلیج فارس، دریای عمان و دریای خزر روزهای یکشنبه و دوشنبه مواج است.

وزش باد شدید در پایتخت

آسمان تهران امروز نیمه‌ابری گاهی همراه با بارش پراکنده و در بعضی ساعات افزایش وزش باد پیش‌بینی می‌شود که در شب قسمتی ابری، در بعضی ساعات افزایش باد و گاهی وزش باد شدید و کاهش محسوس دما رخ خواهد داد. کمینه و پیشینه دما در پایتخت ۸ درجه بالای صفر و ۱۳ درجه بالای صفر است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 11 =