دکتر سقائیان نژاد

شهردار قم با تبریک به منتخبان دوازدهمین دوره انتخابات مجلس شورای اسلامی در استان، بر آمادگی شهرداری قم برای توسعه و اعتلای استان، فارغ از هر نگاه سلیقه‌ای و با تمام توان تأکید کرد.

به گزارش پیام خانواده  متن پیام دکتر سقائیان نژاد شهردار قم به شرح زیر است:

در سایه‌سار حاکمیت نظام مقدس جمهوری اسلامی در کهن سرزمین با صلابت ایران و تحت زعامت ولی امر مسلمین جهان و نائب بر حق حضرت ولی‌عصر عجل الله تعالی فرجه الشریف، حضرت آیت‌الله‌العظمی امام خامنه‌ای مدظله‌العالی، مجال خدمت به مردم توفیقی است الهی که در شهر مقدس قم و در جوار خوان کرامت ولی‌نعمتمان حضرت فاطمه معصومه سلام‌الله علیها این توفیق ، مضاعف و چندین برابر است.

جناب آقایان، حجت‌الاسلام‌والمسلمین ذوالنوری، حجت‌الاسلام‌والمسلمین روانبخش و دکتر رئیسی

سلام‌علیکم

حسن انتخاب جنابان توسط مردم شریف و ولایتمدار استان قم برای عهده‌داری مسئولیت خطیر وکالت مردم در دوره دوازدهم مجلس شورای اسلامی را صمیمانه تبریک عرض می‌نمایم.

قطعاً این انتخاب که به دنبال سوابق، توانمندی‌ها و ظرفیت‌های مدیریتی و اجرایی جنابان حاصل‌شده است، مسئولیتی خطیر را برایتان به همراه خواهد داشت، به شکرانه‌ی آن می‌بایست بیش از گذشته در راه مردم و برای مردم جهد نموده و در مسیر رضایت مردم تلاش کنید.

شکی نیست با حضور جنابان در ادامه مسیر تحول شهر مقدس قم شاهد اقداماتی اثربخش، ارزشمند و اثرگذار خواهیم بود و مجموعه شهرداری قم نیز آن‌چنان‌که در سال‌های اخیر به عمل به اثبات رسانده که بر خود وظیفه می‌داند در مسیر رشد، توسعه و اعتلای این دیار آسمانی، فارغ از هر نگاه سلیقه‌ای، تمام توان خود را به‌کار خواهد گرفت.

ضمن تبریک مجدد کسب افتخار انتخاب توسط مردم شریف استان قم، از درگاه حضرت معبود توفیق و توان خدمت به مردم برایتان مسئلت دارم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 3 =