اجتماع سراسری دانشگاهیان

دانشگاهیان سراسر کشور ظهر امروز در همبستگی با «دانشجویان آمریکایی و اروپایی حامی فلسطین» تجمع می‌کنند.

به گزارش پیام خانواده  دانشجویان و اساتید دانشگاه های سراسر کشور امروز در حمایت از خیزش سراسری دانشجویان حامی فلسطین در آمریکا و اروپا تجمع می‌کنند.

تجمع سراسری دانشجویان سراسر کشور

دانشجویان ایرانی امروز از ساعت ۱۲ تا ۱۴ در حمایت از مردم فلسطین و دانشجویان آمریکایی در سراسر کشور در دانشگاه هایشان دست به تجمع خواهند زد.بنا بر اطلاعیه وزارت علوم کلاس‌های درسی نیز در این بازه زمانی تعطیل خواهد بود.

دانشگاهیان تهرانی امروز تجمع می‌کنند

اجتماع دانشجویی در همبستگی با دانشجویان آمریکایی و اروپایی حامی فلسطین امروز یکشنبه، ۹ اردیبهشت‌ماه از ساعت ۱۸:۳۰ مقابل سردر دانشگاه تهران برگزار می‌شود.

اجتماع بزرگ دانشگاهیان دانشگاه علم و صنعت

دانشگاهیان دانشگاه علم و صنعت هم بعد از نماز ظهر امروز در همبستگی با دانشجویان آزادی خواه جهان در حمایت از مردم مظلوم فلسطین تجمع می‌کنند.

تجمع دانشگاهیان بهشتی در حمایت از جنبش دانشجویی در آمریکا و اروپا

تجمع دانشگاهیان بهشتی در حمایت از جنبش دانشجویی در آمریکا و اروپا امروز یک شنبه ۹ اردیبهشت از ساعت ۱۲ الی ۱۴ در مقابل ساختمان کرسی حقوق بشر این دانشگاه برگزار می‌شود.
دیروز هم دانشجویان،‌ اساتید و کارمندان دانشگاه های سراسر کشور با برگزاری تجمعات پرشوری حمایت قاطع خود را از خیزش سراسری دانشجویان در آمریکا و اروپا اعلام کرده بودند.دانشجویان دانشگاه‌های تهران، مشهد، قزوین، اهواز و بقیه شهرهای کشور دیروز با برگزاری تجمعات پرشور از خیزش سراسری دانشجویان در سراسر دنیا حمایت کرده بودند.
گفتنی است؛ همزمان با کشتار مردم غزه توسط رژیم صهیونسیتی و حمایت غرب از این جنایات، دانشجویان کشورهای مختلف از 40 کالج و دانشگاه آمریکا، فرانسه و آلمان تا یونان و استرالیا با برگزاری تجمعاتی اعتراض خود را به این اقدامات جنایتکارانه نشان دادند که با سرکوب گسترده نیروهای نظامی این کشورها مواجه شدند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 7 =