کد خبر: 13971
تاریخ انتشار: ۳۰ خرداد ۱۴۰۳ - ۱۱:۴۱
سیدمهدی سیدصالحی

پیشکسوت تیم سپاهان اصفهان گفت: مس و سپاهان هر دو به دنبال بازی مالکانه هستند و ساختار و تفکرات هر دو مربی فوتبال روی زمین و بازیسازی از خط دفاعی است.

به گزارش پیام خانواده  سیدمهدی سیدصالحی در گفت و گو با خبرنگار ورزشی خبرگزاری فارس در مورد فینال جام حذفی بین دو تیم مس رفسنجان و سپاهان اصفهان که روز پنجشنبه برگزار می شود، اظهار داشت: فینال همیشه جذاب و هیجان انگیز است البته نتیجه این مسابقه از نظر حضور در رقابت های لیگ نخبگان آسیا برای سپاهان اهمیت ندارد زیرا این باشگاه به دلیل دریافت مجوز حرفه ای در صورت شکست در فینال و نایب قهرمانی هم راهی آسیا خواهد شد. وی افزود: با این حال پیروز شدن در فینال مهم است. در تیم مس هم سپاهانی های سابق حضور دارند. جلال الدین علی محمدی، سجاد شهباز زاده و در راس آنها محرم نویدکیا سرمربی تیم مس که قبلا سرمربی سپاهان بوده است. آنها انگیزه زیادی برای تقابل با سپاهان دارند. مهاجم اسبق سپاهان با اشاره به شرایط فنی دو تیم گفت: مس و سپاهان هر دو به دنبال بازی مالکانه هستند و ساختار و تفکرات هر دو مربی فوتبال روی زمین و بازیسازی از خط دفاعی است با این حال از نظر بازیکن تیم سپاهان قدرتمندتر است. هرچند بازیکنانی مثل واسعی، حامد لک، شهباززاده در تیم مس نویدکیا تبدیل به بازیکنان تاثیرگذاری شده اند و در واقع دوباره احیا شده اند. وی افزود: این بازی جنگ هافبک هاست و هرتیمی که میانه زمین را در اختیار بگیرد می تواند به موفقیت برسد در جام حذفی ممکن است اولین اشتباه آخرین اشتباه باشد. حضور کمک داور ویدئویی باعث خواهد شد که بازیکنان دو تیم با وسواس بیشتری در میدان حاضر شوند.

سیدصالحی با اشاره به ساختار باشگاه سپاهان و مهره هایی که تیم فوتبال این باشگاه در اختیار دارد گفت: دست مورایس خیلی بازتر از محرم نویدکیا در این مسابقه است زیرا سپاهان بازیکنان بیشتر و بهتری دارد و ولی در جام حذفی هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد. در تیم مس نوشی صوفیانی در بازی قبلی با مهار دو پنالتی تیم مس را به فینال رساند و بازیکنان دیگر هم در این تیم به خوبی احیا شده اند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 11 =