رئیس انجمن آشوریان تهران

رئیس انجمن آشوریان تهران در نامه ای به رئیس جمهور دولت چهاردهم نوشت: ضمن تبریک مجدد انتخاب آن برادر ارجمند به عنوان نهمین رئیس جمهوری کشورمان دست شما را به گرمی می‌فشاریم و آرزو داریم مشاوری از جامعه آشوری در جهت رفع مشکلات اقلیت‌های دینی در کابینه خود مستقر نمایید و ما را نیز به عنوان ساکنین قدیمی این کشور شناخته و سهمی در دولت داشته باشیم.

به گزارش پیام خانواده   یوناتن بت کلیا در نامه ای به دکتر پزشکیان رئیس جمهور منتخب مردم نوشت: جناب آقای دکتر پزشکیان، رئیس جمهور منتخب و محترم جمهوری اسلامی ایران
با درود انتخاب شما به عنوان سکاندار دولت چهاردهم کشور عزیزمان ایران را صمیمانه تبریک و تهنیت عرض می کنیم و همگی واقفیم که این انتخاب از سوی ملت فهیم و همیشه در صحنه ایرانی نشان از درایت این مردم دارد و هرگز به بوق و کرناهای بیگانگان گوش فرا نمیدهند و برای ایرانی آزاد همواره پای کار هستند.

نماینده پنج دوره مجلس شورای اسلامی در ادامه این نامه افزود: آشوریان ایرانی که هرگز خود را تافته جدا بافته ای از ملت ایرانی ندانسته نیز با حضور در پای صندوق های رأی هماهنگی خود را با برادران و خواهران ایرانی به منصه ظهور گذاشته و نشان دادند که ما ایران را خانه خود میدانیم و برای آبادی و آزادی آن از هیچ عملی فروگذار نخواهیم نمود.

بت کلیا افزود: مردم کشورمان از مشکلات بسیاری رنج میبرند که نیاز به عملهای متبحرانه و هوشمندانه دارد و همگی باور داریم که شما به عنوان فردی دلسوز مشکلات جامعه را به خوبی میشناسید و برای حل و فصل آنها گامهای اثرگذاری خواهید داشت.

وی ادامه داد: گرچه نیک واقفیم مشکلات عمیق و سنگینی در مواضع اقتصادی کشور وجود دارد که نیاز به جراحی های عمیق و حرفه ای دارد ولی با ایمان به تیم زبده و کارآمدی که انتخاب خواهید نمود شاهد برطرف شدن بخشی از این مشکلات خواهیم بود.

رئیس انجمن آشوریان تهران خاطرنشان کرد: با شناختی که در طول چند دهه اخیر در کسوتهای پیشین از شما دارم حتم دارم جهت رسیدن به اهداف عالیه کشور و اعتلای ایران عزیز گام هایی استوار خواهید داشت و امید است جامعه آشوری که همواره هم صدا با همه ایرانیان در جهت حفظ و پاسداری از کشور تا پای جان نیز رفته و شهدای بسیاری را نیز در راه حفظ وطن تقدیم کرده در جایگاه خاصی قرار بگیرند و به فراموشی سپرده نشوند.

وی در پایان آورد: ضمن تبریک مجدد انتخاب آن برادر ارجمند به عنوان نهمین رئیس جمهوری کشورمان دست شما را به گرمی می فشاریم و آرزو داریم مشاوری از جامعه آشوری در جهت رفع مشکلات اقلیت های دینی در کابینه خود مستقر نمایید و ما را نیز به عنوان ساکنین قدیمی این کشور شناخته و سهمی در دولت داشته باشیم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =