کد خبر: 4005
تاریخ انتشار: ۱۸ اردیبهشت ۱۴۰۰ - ۰۴:۰۳
باقری کنی

پیام خانواده - دبیر ستاد حقوق بشر گفت: آتش فتنه صهیونیست‌­ها تنها با مقاومت خاموش می‌شود.

به گزارش پیام خانواده به نقل از روز جمعه ستاد حقوق بشر، علی باقری‌کنی روز قدس را نماد جهانی مقابله با ظلم و حمایت از مظلوم دانست و افزود: پیامد راهبردی بزرگداشت روز قدس آن است که ترفندهای مثلث غربی، عبری و عربی ناتوان از مشروعیت­‌بخشی به رژیم رو به زوال صهیونیستی است.

وی با یادآوری حمایت و پشتیبانی همه­‌جانبه غربی­‌ها از رژیم صهیونیستی، تصریح  کرد: آمریکا و اروپا باید پاسخگوی جنایت‌­های صهیونیست­‌ها باشند و گرفتن ژست حقوق بشری نمی‌­تواند آنها را از محکومیت در دادگاه جهانی عدالت رهایی بخشد.

وی به خیانت چند کشور عربی به ملت فلسطین و آشکارسازی روابط سیاسی با رژیم صهیونیستی اشاره و تأکید کرد: آتش فتنه صهیونیست‌­ها جز با مقاومت خاموش نمی شود و هر کشوری که وارد تعامل با صهیونیست‌­ها هم شود، از فهرست تجاوزگری و فتنه­‌افروزی­ صهیونیست­‌ها خارج نخواهد شد.

روز جهانی قدس آخرین جمعه ماه رمضان است که امام خمینی(ره) در سال ۱۳۵۸ شمسی  برابر رمضان ۱۳۹۹ قمری آن را روزی رسمی برای حمایت از مردم فلسطین دانست و از مسلمانان جهان خواست که برای کوتاه کردن دست رژیم صهیونیستی و پشتیبانان آن به هم بپیوندند.

نامگذاری آخرین جمعه ماه رمضان به عنوان روز قدس، با حمایت بسیاری از روشنفکران و هنرمندان مواجه شد و امروزه علاوه بر ایران، در کشورهای مختلفی از جهان، راهپیمایی و مراسم روز قدس برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =