محمدصادق محمدزاده

پیام خانواده- دبیرکل انجمن نسل سومی‌ها و جوانان انقلابی مسلمان تاکید کرد: برای بقای انقلاب و تداوم راه صدها هزار شهید معتقدیم حضور در انتخابات جدای از میدان رقابت افراد برای نشان دادن شایستگی‌های خود، رقابت و مسابقه برای ماندن در مسیر انقلاب است.

به گزارش پیام خانواده،  محمدصادق محمدزاده دبیرکل «انجمن نسل سومی‌ها و جوانان انقلابی مسلمان» با بیان اینکه نسل سومی ها حلقه مفقوده جوانانی را می‌خواهد پر کند که می ‌خواهند کار کنند و عضو هیچ حزب و جناحی نیستند، گفت: ما یک شبکه بزرگ از دوستی در سطح کشور هستیم و سعی کردیم که شبکه منتقدین با برنامه را شناسایی و سازماندهی کنیم.

وی با اشاره به سازماندهی 23استان در قالب این شبکه تصریح کرد: در این استان‌ها شورای مرکزی تشکیل و برای آن دبیر انتخاب شده و از اعضای برجسته نیز به عنوان شورای سیاستگزاری استفاده شده است.

محمدزاده با تاکید بر اینکه نگاه ما صرفا انتخاباتی نیست و برای آینده برنامه داریم، بیان داشت:‌ انتخابات زمینه ای برای پیدا کردن با هزینه کمتر دوستان با نگاه مشترک است و برای خود تکلیفی برای برای ایجاد فضای مشارکت حداکثری نیز قائل هستیم.

محمدزاده همچنین بیانیه‌ای را به منظور تبیین اهداف و برنامه‌های انجمن تحت امر خود قرائت کرد که متن آن به شرح ذیل است:

بسم‌الله الرحمن‌الرحیم

قل انما اعظکم بواحده ان تقوموا لله مثنی و فرادی ثم تتفکروا ( سباء /۴۶ ).

انتخابات آئینه تجلی اراده مردم در تعیین سرنوشت است، انتخاب تنها راه تغییر شرایط موجود و بهبود اوضاع و غلبه بر بی تدبیری‌هاست. انتخابات برای ما جوانان نسل سوم انقلاب به مثابه انتخاب راه در گام دوم انقلاب و فرصتی مغتنم است که نمی‌خواهیم و نباید از دست بدهیم.

ما جوانان انقلابی از خمودگی و بیهودگی بیزاریم، از رفاه طلبی و اشرافی‌گری بعضی مسئولین نگرانیم، از سستی و تنبلی به خدا پناه می‌بریم و از او یاری می‌طلبیم؛ از شعار زدگی و  توهین به شعور مردم  خسته شده‌ایم؛ ما انقلاب اسلامی و ایران عزیز را متعلق به خود میدانیم و خود را متعلق به آن. با کناره‌گیری و قهر و نازهای مرسوم و معمول سیاست‌پیشگان مخالفیم و راه عبور از مشکلات کشور را حضور مسئولانه و متعهدانه در همه عرصه‌های سرنوشت‌ساز مانند انتخابات میدانیم و صحنه را برای عافیت‌طلبان بی هنر خالی نمی‌کنیم؛ ما به مسیر انقلاب و آرمانهای آن امید داریم و امیدوارانه به میدان می‌آییم و در میدان می‌مانیم.

متاسفانه بعضی از دلسوزان ممکن است به بهانه‌هایی با اهتمام تام  و تمام در صحنه انتخابات نباشند، اما برای ما بقای انقلاب و تداوم راه بیش از 200هزار شهید معتقدیم حضور در انتخابات جدای از میدان رقابت افراد برای نشان دادن شایستگی‌های خود، رقابت و مسابقه برای ماندن در مسیر انقلاب است و تزلزل در آن را روا نمی‌داریم و در این راه به تایید کلام الهی از همدیگر سبقت می‌جوییم.   در این شرایط ویژه که چشم امید محرومان و مستضعفان منطقه به ایران است و دشمنان در کمین بهره برداری از تفرقه و شکاف بین نیروهای انقلاب نشسته‌اند، تنها راه اتحادملی را  انسجام ملی و تصمیم برای حضور پرشور در انتخابات پیش‌رو می‌دانیم.

 براین اساس انجمن نسل سومی‌ها و جوانان انقلابی و مسلمان انسجام ضمن اعلام موجدیت و آغاز فعالیت رسمی و قانونی در چهارچوب قوانین رسمی و شرعی جمهوری اسلامی ایران و پایبندی به قانون اساسی به ویژه اصل مترقی و راهگشای ولایت فقیه و رهبری مقام معظم رهبری حضرت آیت‌الله خامنه‌ای مدظله‌العالی و ابراز وفاداری به آرمانهای امام راحل و عظیم‌الشان و مسیر نورانی شهیدان انقلاب اسلامی،  دیدگاه تشکیلاتی و بیانیه انتخاباتی خود را در سه محور زیر به اطلاع عموم می‌رساند:

۱. دعوت عموم فعالان و کنشگران سیاسی به رعایت اخلاق اسلامی، تبعیت از قانون و تلاش برای عزت و اقتدار کشور.

۲. حضور موثر و سازنده و برانگیزاننده در انتخابات ۲۸ خرداد ۱۴۰۰ و انتخاب گزینه اصلح در بین نامزدهای شوراهای شهر و روستا، میان‌دوره‌ای مجلس خبرگان رهبری،  میاندوره‌ای مجلس شورای اسلامی و ریاست جمهوری.

۳.  معرفی نامزد اصلح پس از تحقیق و رای‌زنی فراوان برای ریاست جمهوری دوره سیزدهم که بر این اساس چهره شاخص و انقلابی و ولایی جناب  حجت‌الاسلام‌والمسلمین سید ابراهیم رئیسی را به عنوان نامزد مورد وفاق  تشکیلات ملی و استانی برگزیده و به مردم شریف ایران اسلامی معرفی می‌نماید.

امیدواریم  انتخابات پیش‌رو  آغازی دوباره بر  عزت و عظمت انقلاب اسلامی ایران و پایانی بر ناکارآمدی  مدیریت اجرایی کشور و نقطه عطفی برای توجه مدیران اجرایی به توان مدیریتی جوانان در گام دوم انقلاب اسلامی باشد.

سربلندی و عظمت مردم ایران و سلامتی رهبر معظم انقلاب اسلامی حضرت آیت‌الله العظمی خامنه‌ای را از خداوند متعال خواستاریم.

 

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =