سلامی

پیام خانواده - فرمانده کل سپاه با اشاره به تلاش این نهاد انقلابی برای برطرف کردن مشکلات مردم، گفت: سپاه هر آنچه دارد را برای افزایش امنیت و بهبود معیشت مردم به‌کار می‌گیرد.

به گزارش پیام خانواده، سرلشکر حسین سلامی فرمانده کل سپاه در حاشیه آیین الحاق تجهیزات جدید به نیروی زمینی سپاه در جمع خبرنگاران اظهار داشت: بر اساس فرمایشات فرمانده معظم کل قوا، نیروی زمینی سپاه ستون فقرات قدرت دفاعی سپاه است و به تعبیری استوانه محکم دفاعی ما محسوب می‌شود، به همین جهت استقلال سرزمین ما به میزان بسیار زیادی به وجود نیروی زمینی مقتدر بستگی دارد لذا به‌واسطه وجود این نیروی زمینی مقتدر، امنیت مرزهای کشور در برابر انواع تهدیدات، به‌صورت مطلوبی تأمین شده است.

وی افزود: این موضوع باعث شده تا کشور در برابر هر نوع مخاطره‌ای اعم از مخاطره قدرت‌های بزرگ یا سازمان‌های تروریستی به امنیتی قابل قبول و پایدار دست یابد.

فرمانده کل سپاه تاکید کرد: این نیروی زمینی علاوه بر اینکه در توسعه رزمی خود هر روز گام‌های جدیدی برمی‌دارد و هر روز تجهیزات جدیدی به سازمان رزم این نیرو اضافه می‌شود، ارتباط صمیمانه و گرمی را هم با مردم مناطق مختلف کشور به‌ویژه مردم مناطق مرزنشین دارد و پیام‌آور آرامش خاطر و خدمت خالصانه به آن‌ها در عرصه‌های مختلف مانند ارائه خدمات بهداشتی و درمانی و محرومیت‌زدایی است.

سرلشکر سلامی با بیان اینکه در واقع نیروی زمینی سپاه در برابر دشمن، مستحکم ایستاده است، اما در برابر مردم کشورمان مهربان و خدوم است، گفت: این نشان می‌دهد که سپاه متعلق به همین مردم است از این رو تلاش می‌کنیم هر آنچه را که در اختیار سپاه است، برای افزایش امنیت و بهبود معیشت مردم به‌کار بگیریم.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
3 + 1 =