فجر سپاسی

پیام خانواده - این فصل از لیگ دسته اول فوتبال کشور رو به پایان است و به جز ۳ بازی، سایر دیدارهای این هفته تشریفاتی به حساب می‌آید.

به گزارش پیام خانواده، لیگ دسته اول فوتبال ایران به هفته پایانی رسید و امروز دوشنبه پرونده این مسابقات بسته خواهد شد. این در حالی است که در پایین جدول تکلیف کاملاً مشخص است و ۳ تیم گل ریحان، نود ارومیه و چوکا تالش سقوطشان به دسته پایین‌تر قطعی شده و خیال دیگر تیم‌های پایین جدولی کاملاً راحت است.

در بالای جدول هم پس از نتایج هفته گذشته همه تیم‌هایی که شانس صعود به لیگ برتر را داشتند از گردونه خارج شدند و تنها ۳ تیم فجر سپاسی، هوادار و بادران دارای این شانس هستند.

این ۳ تیم با امتیازات مشابه ۵۷ و به دلیل تفاضل گل، رده‌های اول تا سوم را در اختیار دارند و به جز ۳ بازی که این ۳ تیم یک طرف آن هستند، سایر دیدارهای هفته پایانی جنبه تشریفاتی دارند.

فجرسپاسی که با تفاضل گل بهتر نسبت به دو تیم در صدر جدول قرار دارد، ساده‌ترین کار را در پیش دارد. شیرازی‌ها در هفته پایانی میهمان گل ریحان البرز تیم انتهای جدول هستند و حداقل روی کاغذ بیشترین شانس را برای پیروزی و صعود دارند.

هوادار تیم دوم جدول هم کار دشواری ندارد، اما شاید کار آنها روی کاغذ به اندازه سپاسی ساده نباشد. این تیم تهرانی در خانه خود میزبان شهرداری آستارا است و رتبه این تیم هم نشان می‌دهد کار هوادار هم برای پیروزی نباید چندان دشوار باشد.

بادران دیگر تیم ۵۷ امتیازی که شانس صعود دارد، تفاضل گل کمتری نسبت فجرسپاسی و هوادار دارد دارد. کار این تیم هم نسبت به دو رقیب دیگر سخت تر است. نارنجی پوشان تهران در آخرین بازی خود باید به انزلی بروند تا مقابل ملوان بازی کنند و حداقل نمی‌توان گفت کار ساده‌تری نسبت به دو رقیب دارد.

در هفته پایانی به جز ۳ دیدار فجر سپاسی مقابل گل ریحان، هوادار مقابل شهرداری آستارا و بادران مقابل ملوان، سایر دیدارها تشریفاتی بوده و از اهمیت جدولی برخوردار نیستند.

مسابقات امروز از ساعت ۱۹:۴۵ آغاز می شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
7 + 5 =