کد خبر: 4737
تاریخ انتشار: ۱۶ مرداد ۱۴۰۰ - ۲۰:۲۷
بسیج

پیام خانواده - رئیس بسیج جامعه زنان کشور از مشارکت بانوان بسیجی در رفع مشکلات اخیر استان خوزستان و مقابله با شیوع کرونا از طریق تولید، توزیع ماسک و اقلام بهداشتی خبر داد.

به گزارش پیام خانواده، مینا بیابانی رئیس بسیج جامعه زنان کشور در خصوص اقدامات این نهاد در موج پنجم کرونا و همچنین مشکلات خوزستان گفت: بسیج زنان در تمام مراحل شیوع کرونا و مشکلات ناشی از کم آبی در نقاط محروم این استان همراه نیروهای دیگر دستگاه ها همواره در حال فعالیت بود.

وی افزود: در پیک پنجم کرونا نیز در استانهای بوشهر، خوزستان، هرمزگان، سیستان و بلوچستان شاهد فعالیت ویژه بسیج زنان در قالب ارائه کمک های مومنان، کمک به مدافعان سلامت در مراکز درمانی، تولید و توزیع ماسک و مواد ضدعفونی کننده بودیم که این خدمات همچنان نیز ادامه دارد.

بیابانی در خصوص فعالیت های بسیج زنان در خوزستان نیز عنوان کرد: بانوان بسیجی همزمان با وقوع بحران در این استان به کمک مردم شتافتند و به انجام غربالگری و اجرای طرح شهید سلیمانی و ارائه خدمات مشاوره برای کاهش آلام هموطنان در مقابله با شیوع کرونا پرداختند.

رئیس بسیج جامعه زنان کشور بیان کرد: به طور کلی از ابتدای شیوع این ویروس تاکنون خطوط تولید و توزیع ماسک و مواد ضد عفونی کننده در پایگاه های بسیج بانوان به راه افتاد و همچنان نیز این امر ادامه دارد.

وی تصریح کرد: نیروهای بسیج زنان در کنار نیروهای بسیج جامعه پزشکی در حال اجرای طرح شهید سلیمانی بوده و در هر پایگاه نیز بسته به میزان نیاز، تعداد نیروهای فعال متغیر هستند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
9 + 5 =