تیم ملی فوتبال

پیام خانواده- مدیر رسانه‌ای تیم ملی فوتبال نکاتی درباره آخرین وضعیت احتمال میزبانی این تیم در رقابت‌های مرحله نهایی انتخابی جام جهانی 2022 تشریح کرد.

به گزارش پیام خانواده، محمودرضا رضایی در خصوص میزبانی ایران در مرحله نهایی انتخابی 2022 قطر اظهار داشت: میزبانی ایران در رقابت های دور نهایی انتخابی جام جهانی برای کشورمان بسیار مهم بوده و همه از اهمیت موضوع آگاهند. مردم عزیز کشورمان نیز به واقع لحظه شماری می کنند که تیم ملی ایران در کشور و ورزشگاه ملی خودش بازی کند. از اوایل حضور آقای عزیزی خادم به عنوان رئیس فدراسیون، این مساله به شکل جدی در دستور کار ایشان قرار گرفت و تقریبا به طور شبانه روزی همه ارکان مرتبط فدراسیون در این خصوص فعالیت های جدی خود را آغاز و پیگیری کردند؛ نامه نگاری ها و ارتباطات مختلفی با کنفدراسیون فوتبال آسیا صورت گرفته، تمام مواردی که ممکن بود در فهرست نقایص قرار بگیرد، رفع شده و امیدواریم بتوانیم حق خود را که همانا میزبانی در ایران است، محقق سازیم.

وی ادامه داد: ایران به لحاظ فنی و مواردی که به آن نیاز داریم، آماده میزبانی است. در تمام این مدت با هدایت عزیزی خادم جلسات متعددی به صورت آنلاین در این موضوع برگزار شده و امیدواریم در مرحله نهایی انتخابی به عنوان میزبان باشیم و تیم ملی در ورزشگاه آزادی تهران به مصاف حریفان خود برود.

مدیر رسانه ای تیم ملی فوتبال  گفت: سعی کرده ایم تمام حالت ها را در نظر بگیریم و در جلساتی که داشتیم، تیم ملی برای هر دو شرایط چه میزبانی ایران در تهران و چه عدم میزبانی کشورمان از بازی های خانگی، برنامه ریزی خود را انجام داده است.

مدیر رسانه تیم ملی فوتبال کشورمان در ادامه گفت و گو با سایت فدراسیون فوتبال عنوان کرد: اگر میزبانی به ما تعلق نگیرد و مجبور به بازی در خارج از خانه باشیم، یک برنامه در دستور کار تیم ملی قرار خواهد گرفت و اگر میزبانی به ایران بازگردد، برنامه خاص و مشخص دیگری داریم. بدون شک بر عهده گرفتن میزبانی باعث خرسندی جامعه فوتبال و مردم عزیزمان خواهد بود. امیدوارم نتایج مثبت در این زمینه رخ دهد و اخبار خوبی که به نفع فوتبال ملی ایران است، تا پایان هفته پیش رو در خصوص میزبانی کسب کنیم و به اطلاع تمام فوتبالدوستان ایرانی برسانیم.

انتهای پیام/

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 6 =