واکسیناسیون

پیام خانواده- سرپرست وزارت آموزش و پرورش ضمن اعلام اینکه از امروز پایگاههای واکسیناسیون دانش آموزی در تمام شهرهای کشور برابر با ظرفیت و توانمندی شبکه های بهداشت شکل می گیرند گفت: واکسیناسیون دانش آموزان از هفته آینده رشد فزاینده‌ای خواهد داشت.

به گزارش پیام خانواده، علیرضا کاظمی در حاشیه همایش تکریم خیرین مدرسه‌ساز خارج از کشور با بیان اینکه الگوی بازگشایی مدارس تغییری نکرده است و همان الگویی که قبلا طراحی کرده بودیم را اجرا می کنیم گفت: اکنون سیستم های نظارت سامانه‌ای بر مدارس را داریم و مدارس به تدریج آماده می شوند با مهیا شدن شرایط، رعایت پروتکل ها و فاصله گذاری اجتماعی، بازگشایی شوند.

وی افزود: ما از هفته گذشته دوکار خوب با وزارت بهداشت انجام دادیم، از جمله اینکه ابتدا از شهر تهران شروع کردیم و مدارسی به عنوان پایگاه واکسیناسیون انتخاب شدند که مورد استقبال دانش آموزان و خانواده ها قرار گرفت.

سرپرست وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه روز چهارشنبه هفته گذشته دستورالعملی را به کل کشور ارسال کردیم که بر اساس آن از امروز پایگاه‌های واکسیناسیون دانش آموزی در تمام شهرهای کشور برابر با ظرفیت و توانمندی شبکه های بهداشت شکل می گیرند گفت: ان شاء الله واکسیناسیون دانش آموزان از هفته آینده رشد فزاینده‌ای خواهد داشت.

انتهای پیام

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 9 =