کد خبر: 5372
تاریخ انتشار: ۱۲ آبان ۱۴۰۰ - ۲۳:۳۶
الآراء السدیده فی علم الاصول

مراسم رونمایی از کتاب “الآراء السدیده فی علم الاصول” تالیف مرحوم علیرضا حائری نیا در سالن امام خمینی(ره) مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) برگزار شد.

به گزارش پیام خانواده،  مراسم رونمایی از کتاب ” الآراء السدیده فی علم الاصول” تالیف مرحوم سید علی رضا حائری نیا و تحقیق و تنظیم حجت الاسلام  امیرحسین ایمانی مقدم، امروز با حضور آیات حسینی بوشهری رئیس شورای عالی جامعه مدرسین حوزه علمیه قم،  فاضل لنکرانی رئیس مرکز فقهی ائمه اطهار(ع)، ری شهری رئیس موسسه دارالحدیث، حجت الاسلام والمسلمین شهرستانی نماینده آیت الله العظمی سیستانی، اساتید، فضلا و طلاب و با رعایت دستورالعمل های بهداشتی در سالن امام خمینی(ره) مرکز فقهی ائمه اطهار(ع) برگزار شد.

آیت الله فاضل لنکرانی در این مراسم به تبیین ویژگی های شخصیتی مرحوم حائری نیا و ویژگی های کتاب وی پرداخت و گفت: مرحوم حائری نیا که حدود ده سال به عنوان یک استاد درس خارج، فضلا از ایشان استفاده می کردند بسیار مخلصانه و تنها برای خدا به تدریس می پرداختند و طلابی که از درس ایشان استفاده می کردند حقیقتا اصولی بار می آمدند.
وی افزود: این کتاب واقعا مبانی شهید صدر(ره) را خیلی پخته، عمیق و واضح ذکر کرده است و مولف گرانقدر، مبانی اصولی شهید صدر را در این اثر بسیار سلیس بیان کرده که خواننده کتاب بلافاصله به مبانی اصولی آن شهید با وضوح بالا دسترسی پیدا می کند.
خاطر نشان می شود: در این مراسم از خانواده مرحوم  حائری نیا که در مراسم حضور داشتند نیز تقدیر به عمل آمد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 2 =