گروه جهادی شهید رمضانی

نماینده ولی فقیه در استان کهگیلویه و بویراحمد از خدمات گروه جهادی شهید رمضانی قدردانی کرد.

به گزارش پیام خانواده آیت الله سید نصیر حسینی امام جمعه یاسوج در نشست با گروه جهادی شهید رمضانی گفت گفت: کمک به نیازمندان کار خداپسندانه و ارزشمندی است،اینکه با دغدغه گروه جهادی تشکیل دادید جای تقدیر و تشکر دارد.

  وی بااشاره به اینکه ائمه اطهار و توصیه کرده اند به فکر نیازمندان باشید، بیان کرد: نمی شود که انسان از محرومین جامعه غافل باشد خاصیت اسلام نیز این است که در هر جای عالم مظلومی باشد به او کمک شود و هر گاه ظالمی باشد باید به او تاخت.

امام‌جمعه یاسوج بیان کرد: این حرکت‌ها بسیار ارزشمند است، از طرفی فرهنگ سازی هم می شود و باعث می شود خیلی ها جلو بیایند .

وی به تامین جهیزیه برای زوج های نیازمند اشاره کرد و گفت: تورم موجود باعث کاهش ازدواج در سطح کشور شده است، وقتی جهیزیه با قیمت مناسب در اختیار جوانان قرار بگیرد شاهد افزایش ازدواج نیز هستیم.

نماینده ولی فقیه در استان گفت: پرداختن به موضوعاتی چون صنایع دستی و دست بافت ها نیز موضوع مهمی است، اشتغال خانگی توسط زنان و مردان می تواند بسیار تاثیرگذار باشد که این قشر تنها به دنبال نهادهای حمایتی نباشند و خود مشغول کار شوند.

آیت الله حسینی بیان کرد: فرهنگ کار باید ایجاد شود، باید کار کردن را آموزش دهیم، در این استان نیز ظرفیت های خوبی وجود دارد، که می توان از آنها استفاده کرد، استان کهگیلویه و بویراحمد ظرفیت های خوبی در بخش آب،هوا،دامداری،کشاورزی دارد ،۲۰۰ بقعه امامزاده داریم و یک سوم جمعیت این استان سادات هستند.

 وی افزود: هرچند که کرونا مشکلات زیادی ایجاد کرد اما این استان موقعیت گردشگری بسیار خوبی دارد که می تواند برای توسعه استان تاثیرگذار باشد.

رمضانی مسول گروه جهادی شهید رمضانی نیز در این دیدار گفت: از ابتدای کرونا تا کنون ۳۲۰ جهیزیه به زوج های نیازمند اهدا کردیم،  با توجه به اینکه طلاب شرایط مالی خوبی ندارند تعداد زیادی نیز کارت هدیه  به این قشر داده شد.

وی بیان کرد: از جمله فعالیت های این گروه جهادی تهیه جهیزیه،خیریه ازدواج اسان،تامین معیشتی،مسکن ،وام های فوری و سایر موارد فعالیت داشته است.
 
 رمضانی مسول این گروه جهادی بیان کرد: این گروه جهادی اولین گروه جهادی استان تهران است که بالغ بر ۱۱ سال در حوزه های مختلف فعال است .
 
وی بیان کرد: اکنون برخی از اعضای این گروه جهادی در منطقه شوت آور استان در حال فعالیت هستند برای زنان بی سرپرست و بدسرپرست استان نیز طرح هایی را مد نظر  داریم،امروز ظرفیت سنجی و نیازسنجی هایی در استان  انجام می دهیم که متناسب با ان ها حرکت کنیم.

دیدار گروه جهادی شهید رمضانی با امام جمعه یاسوج/قدردانی آیت الله حسینی از خدمات جهادی گروه شهید رمضانی

دیدار گروه جهادی شهید رمضانی با امام جمعه یاسوج/قدردانی آیت الله حسینی از خدمات جهادی گروه شهید رمضانی

دیدار گروه جهادی شهید رمضانی با امام جمعه یاسوج/قدردانی آیت الله حسینی از خدمات جهادی گروه شهید رمضانی

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 4 =