سید محمدحسین چاوشیان

نخستین کنفرانس بین‌المللی خانواده و تربیت معنوی در راستای گسترش تبادلات علمی و بین‌المللی در حوزه خانواده در قم برگزار می‌شود.

به گزارش پیام خانواده   سید محمدحسین چاوشیان در گفتگو با خبرنگار پایگاه خبری تحلیلی قم فردا، با اشاره به برگزاری نخستین کنفرانس بین‌المللی خانواده و تربیت معنوی اظهار داشت: پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و مؤسسه خانواده اسلامی و تربیت معنوی "خاتم" در راستای فراهم‌آوردن فرصت مناسبی برای گسترش و ترویج نتایج حاصل از پژوهش‌های محققان و صاحب‌نظران حوزه خانواده در سطح بین‌الملل اقدام به برگزاری اولین کنفرانس بین‌المللی "خانواده و تربیت معنوی" به پنج زبان فارسی، عربی، انگلیسی، ترکی آذربایجانی و فرانسه اقدام کردند.
وی ادامه داد: این کنفرانس با مجوز ISC به شماره ۲۱۶۳۰-۰۱۲۱۰ و توسط پژوهشگاه حوزه و دانشگاه و مؤسسه خانواده اسلامی و تربیت معنوی «خاتم» در تاریخ ۲۸ مهر ۱۴۰۱ برگزار می‌شود.
دبیر کمیته علمی نخستین کنفرانس بین‌المللی خانواده و تربیت معنوی تصریح کرد: حضور بیش از چهل استاد صاحب‌نام حوزوی و دانشگاهی در کمیته علمی کنفرانس و بیش از ده ها استاد بین‌المللی از کشورهای مختلف از جمله: سوییس، آلمان، لهستان، فرانسه، هندوستان، آذربایجان، ایالات متحده امریکا، کانادا، روسیه و.... یکی از امتیازات ویژه این کنفرانس محسوب می‌شود که برای اولین‌بار در سطح کشور و جهان با این عنوان برگزار می‌شود که افتخار بزرگی برای ام القرای جهان اسلام و تشیع و شهر مقدس قم به‌عنوان میزبان این رویداد بزرگ بین‌المللی خواهد بود.
چاوشیان تصریح کرد: از دیگر امتیازات و نکات مهم، همراهی بیش از بیست مرکز علمی حوزوی و دانشگاهی به‌عنوان حامیان علمی و معنوی این کنفرانس می‌باشد که از جمله می‌توان به برخی از آن‌ها اشاره کرد: دانشگاه شهید بهشتی، دانشگاه علامه طباطبایی، دانشگاه امام صادق (ع)، دانشگاه خوارزمی، دانشگاه تربیت‌مدرس، دانشگاه ادیان و مذاهب، دانشگاه اهل‌بیت (ع)، دانشگاه شهید مدنی آذربایجان، سازمان قرآنی دانشگاهیان کشور، سازمان نظام مشاوره و روان‌شناسی کشور، معاونت ریاست‌جمهوری در امور زنان و خانواده، دانشگاه الزهرا (س)، دانشگاه مازندران، جامعه المصطفی (ص)، دانشگاه قرآن و حدیث، دفتر تبلیغات اسلامی، انجمن علمی تبلیغ و ارتباطات حوزه، انجمن علمی علوم اجتماعی حوزه، پژوهشکده زن و خانواده، پژوهشگاه علوم‌انسانی و مطالعات فرهنگی، مؤسسه آموزش عالی حوزوی رفیعه المصطفی (ص) و...
گفتنی است علاقه‌مندان می‌توانند از طریق این لینک http://ifstngo.ir/form-fa/ اقدام به ارسال مقالات کنند.
بر اساس برنامه‌ریزی صورت گرفته مقالات برگزیده این کنفرانس در فصلنامه علمی خانواده اسلامی و تربیت معنوی به آدرس www.ifstjournal.com منتشر خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 1 =