کد خبر: 6551
تاریخ انتشار: ۲ اردیبهشت ۱۴۰۱ - ۱۵:۵۵
بازی‌های آسیایی هانگژو

مدیرکل شورای المپیک آسیا از احتمال لغو بازی‌های آسیایی هانگژو و برگزاری آن در سال آینده خبر داد.

به گزارش پیام خانواده«حسین المسلم» با اشاره به شرایط موجود گفت: تاکنون هیچ تصمیم رسمی در این خصوص گرفته نشده اما احتمال به تعویق افتادن این مسابقات را باید داد.

شهر شانگهای چین به عنوان بزرگترین شهر این کشور در چند روز اخیر شاهد محدودیت هایی بوده و عده کثیری از ساکنان این بخش از چین در قرنطینه به سر می برند. با توجه به شرایط موجود و افزایش افراد مبتلا به کووید ۱۹ در شانگهای، این احتمال می رود که شاهد لغو یکساله این رقابت ها باشیم.

براساس گزارش گلوبال تایمز از ۲۶ فوریه (۷ اسفند ۱۴۰۰) تا روز (۲۸ فروردین)، ۲۴ هزار و ۵۲۹ مورد ابتلا به کووید ۱۹ در شانگهای گزارش شده که از این تعداد ۴ هزار و ۶۷۵ نفر از بیمارستان مرخص و ۱۹ هزار و ۸۵۱ نفر همچنان بستری هستند. تا روز جمعه، نزدیک به ۳.۶ میلیون تن از ساکنان شانگهای که ۶۰ سال یا بیشتر سن داشتند واکسیناسیون کامل را انجام دادند و نرخ واکسیناسیون در این شهر ۶۲ درصد گزارش شده اس، همچنین ۲.۱۸ میلیون نفر از این افراد دُزهای تقویتی را دریافت کرده اند.

از سویی دیگر برگزار کنندگان بازی‌ها در چین گفته‌اند که ۵۶ محل برگزاری مسابقات تکمیل شده‌ و قول داده‌اند که طرح کنترل ویروس که از بازی‌های المپیک زمستانی گرفته شده را منتشر کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 4 =