بلیت پروازهای اربعین

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری گفت: هیچ تخلفی در عرضه بلیت‌ پروازهای اربعین تا این لحظه گزارش نشده و همه بلیت‌ها با نرخ 6 میلیون تومان توسط شرکت‌های هواپیمایی عرضه شده است.

به گزارش پیام خانواده   میراکبر رضوی در گفت‌وگو با خبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس اظهار داشت: طبق وعده، عرضه بلیت‌ پروازهای اربعین از صبح امروز توسط شرکت‌های هواپیمایی و از طریق سایت شرکت‌ها آغاز شد.

وی با بیان اینکه عرضه بلیت به صورت پلکانی ادامه دارد، گفت: مقرر شده بود عرضه بلیت توسط شرکت‌ها از طریق سایت شرکت‌های هواپیمایی انجام شود که این کار در حال انجام است، ضمن آنکه ایران‌ایر از طریق دفتر مرکزی خود نیز عرضه بلیت را به صورت حضوری انجام می‌دهد.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری اضافه کرد: هیچ تخلفی در عرضه بلیت‌ پروازهای اربعین تا این لحظه گزارش نشده است و همه بلیت‌ها با نرخ 6 میلیون تومان توسط شرکت‌های هواپیمایی عرضه شده است.

رضوی گفت: از شرکت‌های هواپیمایی خواسته بودیم که در این ایام پرواز چارتری عتبات نداشته باشند که این موضوع هم رعایت شده است.

وی با اشاره به نظارت سازمان هواپیمایی کشوری بر عرضه بلیت‌ها پروازهای اربعین اظهار داشت: قیمت تعیین شده 6 میلیون تومان در مسیر رفت و برگشت در بازه زمانی 15 شهریور تا 30 شهریور اعمال خواهد شد.

سخنگوی سازمان هواپیمایی کشوری افزود: شرکت‌های هواپیمایی طبق ظرفیتی که معرفی کرده‌اند و تأیید شده است، اقدام به فروش بلیت می‌کنند، در حال حاضر 9 شرکت هواپیمایی داخلی عرضه بلیت‌های اربعین را انجام می‌دهند.

به گزارش فارس، پیش از این تصمیم گرفته شده بود عرضه بلیت پروازهای اربعین فقط از طریق سایت شرکت‌های هواپیمایی انجام شود و در بازه زمانی 15 تا 30 شهریور امسال عرضه بلیت پروازهای اربعین توسط آژانس‌ها و اپلیکیشن‌ها انجام نشود.

صبح امروز به دلیل تقاضای بسیار زیاد پروازهای اربعین و حجم سنگین ورود کاربران در روز اول، تارنمای اغلب شرکت‌های هواپیمایی دچار مشکل شد که به تدریج در حال رفع شدن است.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
5 + 11 =