کد خبر: 7952
تاریخ انتشار: ۱۹ شهریور ۱۴۰۱ - ۱۰:۴۱
استقلال

پیشکسوت استقلال گفت: داوران چندین سال است که علیه استقلال سوت می‌زنند و موضوع تازه‌ای نیست. در این فصل آبی‌پوشان علاوه بر حریفان، باید با داوران نیز رودرو شود.

به گزارش پیام خانواده  «محمد نوری» روز شنبه در گفت وگو با خبرنگار ورزشی ایرنا اظهار داشت: باید از ساپینتو حمایت کنیم، نه تنها از ساپینتو بلکه هر مربی دیگری روی نیمکت استقلال بنشیند باید از او حمایت کرد.

وی افزود: نه تنها من بلکه همه پیشکسوتان استقلال بر این باور هستیم او تازه به ایران آمده است و حداقل نیاز به یک نیم فصل دارد. به او زمان می‌دهیم تا بتواند اندیشه‌ها و افکار تاکتیکی خود را در استقلال پیاده کند.

پیشکسوت استقلال خاطرنشان کرد: با حرف‌های ساپنتو که در نشست مطبوعاتی پیش از بازی با پیکان بر زبان آورد مخالف هستم، بازیکنان قدیمی جوانی‌شان را برای این تیم گذاشتند، آنها سرمایه و صاحبان استقلال هستند، اگر حرف و انتقادی مطرح می‌شود از سر دلسوزی است.

نوری تصریح کرد: او باید بداند اگر بخواهد روبروی پیشکسوتان قرار گیرد و علیه آنها باشد، نمی‌تواند روی نیمکت استقلال دوام بیاورد. اینکه بخواهد از قدیمی‌های استقلال انتقاد کند کار درستی نیست.

وی تاکید کرد: بیژن طاهری به عنوان سرپرست استقلال که بازیکن قدیمی این تیم بود باید نکات لازم را به ساپینتو گوش‌زد کند، او باید با ساپنتو بگوید با قدیمی‌ها رابطه خوبی داشته و از آنها دعوت کند تا در تمرینات حضور پیدا کرده و بازوانش باشند.

پیشکسوت استقلال اعلام کرد: استقلال در دیدار با پیکان بد بازی نکرد و شایسته پیروزی در این مسابقه هم بود اما این تیم با توجه به نفراتی که در اختیار دارد بهتر است شکل و روش بازی بهتری را به نمایش بگذارد، از استقلال انتظار می‌رود، به گونه‌ای در زمین بازی کند که هیچ‌کس نتواند حق آنها را بخورد.

نوری گفت: در این فصل استقلال علاوه بر اینکه با حریفان بازی دارد باید با داوران نیز رودرو شود. در دیدار با پیکان گل استقلال درست بود چرا که توپ از دست دروازه‌بان حریف رها شد و بعد پیمان بابایی گل زد، ضمن اینکه توپ به دست مدافع پیکان برخورد کرد و یک پنالتی گرفته نشد، داوران شمشیر را برای استقلال از رو بسته‌اند.

مسابقه ۲ تیم استقلال و نساجی مازندران از هفته ششم لیگ برتر روز شنبه ۱۹ شهریور ساعت ۱۷:۳۰ در ورزشگاه آزادی تهران برگزار می‌شود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 2 =