حاج قاسم

خبرنگار جمهوری آذربایجان در توصیف حال و هوای مردم این کشور پس از شنیدن خبر شهادت حاج قاسم، گفت: به‌رغم تبلیغات علیه ایران در جمهوری آذربایجان، مردم تصاویر شهید سپهبد سلیمانی را در همه نقاط نصب کردند که این موضوع موجب ترس و نگرانی صهیونیست‌ها شده بود.

به گزارش پیام خانواده «خیال علی‌اُف» خبرنگار خبرگزاری لِنتا روسیه، از سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) بازدید و با مدیران این سازمان دیدار کرد.

وی در دیدار با مدیران خبرگزاری جمهوری اسلامی با اشاره به همکاری‌های خود با رسانه‌های ایرانی، گفت: تاکنون مصاحبه‌هایی هم برای خبرگزاری ایرنا با مقامات دولت روسیه فراهم کرده‌ام.

علی‌اُف در ادامه دلیل حضور خود در ایران را گرامیداشت سومین سالگرد شهادت حاج قاسم سلیمانی و همراهان او عنوان و آمادگی خود را برای همکاری با خبرگزاری جمهوری اسلامی (ایرنا) در این زمینه اعلام کرد.

این خبرنگار جمهوری آذربایجان در توصیف حال و هوای مردم جمهوری آذربایجان پس از شنیدن خبر شهادت حاج قاسم، یادآور شد: به رغم تبلیغات علیه ایران در جمهوری آذربایجان، مردم این کشور تصاویر شهید سلیمانی را در همه نقاط نصب کردند که این موضوع موجب ترس و نگرانی صهیونیست‌ها، شده بود.

علی‌اُف با اشاره به نقش مشورت‌های شهید سلیمانی به جمهوری آذربایجان در موضوع قره‌باغ گفت: تلاش دارم نقش و کمک ایشان را در این زمینه در دنیا تبیین کنم.

وی همچنین در جریان فعالیت‌های سازمان خبرگزاری جمهوری اسلامی به ۱۰ زبان مختلف دنیا و فعالیت‌های برون‌مرزی این سازمان قرار گرفت.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
2 + 15 =