شهردار قم

شهردار قم با اشاره به اینکه تکمیل فضای 5 هکتاری مصلی و مسجد جامع پردیسان نیازمند اعتبارات 400 تا 600 میلیارد تومانی است گفت: باید دولت تامین بخشی از این اعتبارات را به عهده بگیرد.

به گزارش پیام خانواده  دکتر سید مرتضی سقائیان نژاد در جلسه بررسی مشکلات پروژه مسجد جامع و مصلی پردیسان که در دفتر امام جمعه پردیسان قم برگزار شد اظهار داشت: در گذشته پروژه‌های ساخت مصلی همواره اعتبارات دولتی داشتند.

وی ادامه داد: معمولا هر سال در بودجه های سالیانه مبلغی برای ساخت و ساز مصلی اختصاص میدادند و تکمیل آن از طریق کمک های مردمی صورت می گرفت.

شهردار قم با اشاره به اینکه تکمیل 5 هکتار فضای مسجد جامع و مصلی پردیسان نیاز به 400 تا 600 میلیارد تومان هزینه دارد گفت: پرداخت این موضوع در توان هیچ دستگاهی نیست

وی با اشاره به اینکه هدف ما باید این باشد که اعتبارات برای مسجد جامع تامین کنیم افزود: باید از ظرفیت دو نماینده قم برای گرفتن اعتبارات عمرانی برای مصلی استفاده کرد.

سقائیان نژاد اظهار کرد: برای حل فوری برخی معضلات در مسجد جامع پردیسان می‌توانیم یک برآورد مالی داشته و با تفاهم نامه‌ای در این مسیر اقدام کنیم.

وی تاکید کرد: شهرداری قم آمادگی دارد تا برای بهبود شرایط مسجد جامع و مصلی پردیسان تلاش خود را به کار گیرد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 6 =