کد خبر: 10948
تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۴۰۲ - ۱۰:۴۶
سردار رادان

فرمانده فراجا گفت: تامین نظم و امنیت جامعه وظیفه حساسی است که بخش عمده آن بر عهده پلیس بوده و در این راستا با جان و دل تلاش خواهیم کرد.

به گزارش پیام خانواده  آیت الله سیدکاظم نورمفیدی شامگاه گذشته در دیدار فرمانده انتظامی کل کشور، اظهار داشت: کار در نیروی انتظامی سخت و پیچیده است و کارکنان فراجا در همه حال مشغول تامین امنیت مردم هستند.

نماینده ولی فقیه در گلستان گفت: خدمت در لباس مقدس انتظامی به طور قطع پاداش عظیمی نزد خدای متعال دارد.

وی با اشاره به سختی‌های کار پلیس، خاطرنشان کرد: رفع مشکلات و دغدغه‌های معیشتی کارکنان فراجا باید مورد توجه مسئولان مربوطه باشد.

امام جمعه گرگان گفت: نیروی انتظامی استان در حوادث گوناگون به خصوص اغتشاشات سال گذشته خوش درخشید که جای تقدیر و تشکر دارد.

برای نظم و امنیت مردم با جان و دل تلاش می‌کنیم

در ادامه این دیدار، سردار احمدرضا رادان فرمانده انتظامی کل کشور اظهار داشت: طی بررسی‌ها، عملکرد فرماندهی انتظامی گلستان در حوزه‌های مختلف مثبت ارزیابی شده که نشان از تلاش بی‌وقفه فرماندهان و کارکنان انتظامی و البته همراهی مردم دارد.

فرمانده فراجا افزود: تامین نظم و امنیت جامعه وظیفه حساسی است که بخش عمده آن بر عهده پلیس بوده و در این راستا با جان و دل تلاش خواهیم کرد.

رادان در ادامه با تاکید بر توجه ویژه به رفع دغدغه‌های معیشتی پرسنل فراجا، گفت: در بحث ساخت منازل سازمانی نیاز به همراهی و همکاری برخی دستگاه‌ها داریم تا بتوانیم بخش بزرگی از دغدغه‌های همکارانمان را مرتفع کنیم.

وی افزود: از ابتدای سال فراجا ۴۰ شهید تقدیم انقلاب کرده که خون این شهدای عزیز مسیر حرکت ما برای رسیدن به قله های کمال را هموار می کند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 6 =