باشگاه پرسپولیس

پیشکسوت فوتبال پرسپولیس گفت: حاشیه‌های باشگاه باید برطرف شود تا تیم در آرامش کار خود را دنبال کرده و در نهایت قهرمان لیگ شود.

به گزارش پیام خانواده  محمود کلهر روز چهارشنبه در گفت‌وگو با خبرنگار ایرنا در خصوص شرایط باشگاه پرسپولیس، اظهار کرد: یحیی گل‌محمدی شاکله اصلی تیم را حفظ کرده و به دنبال آن است تا دوباره موفقیت‌های گذشته را تکرار کند، بازیکنان به خوبی با شرایط تیم و تفکرات او آشنا هستند و این یکی از دلایل اصلی موفقیت پرسپولیس است.

او ادامه داد: متاسفانه پرسپولیس مشکلاتی دارد که باید حل شود اما نقطه قوت تیم کادر فنی مجرب است که دور هم جمع شده‌اند؛ البته امیدوارم کریم باقری هر چه زودتر به این ترکیب اضافه شود تا کادر فنی تکمیل شود. این تیم با بازیکنان و کادر فنی که دارد شایسته قهرمانی است و امیدوارم دوباره سه‌گانه سرخ‌پوشان را در این فصل هم ببینیم.

وی خاطر نشان کرد: بدون شک هر چه جلوتر برویم وضعیت و شرایط تیم بهتر هم خواهد شد، اعتقاد من این است اگر عیسی آل‌کثیر در پرسپولیس می‌ماند وضعیت بهتری را شاهد بودیم، دیاباته نیز باید رضایت کادر فنی را جلب می‌کرد و حضور بازیکنی مثل مهدی عبدی نیز می‌توانست برای پرسپولیس موثر باشد اما این مسائل به تفکرات سرمربی تیم باز می‌گردد و یحیی تصمیم‌ گرفته با این شرایط لیگ را ادامه دهد.

پیشکسوت پرسپولیس یادآور شد: خط دفاعی و دروازه، نقطه قوت سرخپوشان است؛ در فصل گذشته همین موضوع باعث شد پرسپولیس به خوبی نتیجه بگیرد. در فوتبال باید به فکر سیستم دفاعی باشیم و اولین نکته مهم این است که تیم اول گل نخورد و می‌توان با اختلاف کم هم بازی را برد و امتیاز کامل را کسب کرد.

کلهر همچنین در واکنش به حضور ستاره‌های دنیای فوتبال در لیگ عربستان و مصاف آنها با بازیکنان ایرانی گفت: نباید این موضوع را جدی گرفت، بازیکنان ما در جام‌جهانی با بازیکنان بزرگی بازی کرده‌ و این اتفاق جدیدی نیست اما فراموش نکنیم فوتبال یک بازی تیمی است و اگر تدارکات مناسبی ببینیم بازیکنان ما در قالب کار گروهی به مراتب بهتر از تیم‌های عربستانی می‌توانند بازی کنند.

او ادامه داد: مسئولان فوتبال عربستانی با حضور ستاره‌های دنیای فوتبال به دنبال آن هستند تا اعتبار لیگ خودشان را افزایش دهند، اما همچنان اعتقاد دارم سطح فنی فوتبال ما از بازیکنان عربستانی بالاتر است و اگر همه شرایط مهیا باشد بازیکنان ما بهتر می‌توانند بازی کرده و نتیجه بگیرند.

بازیکن سال‌های نه چندان دور فوتبال ایران تاکید کرد: امیدوارم حاشیه‌هایی که در اطراف باشگاه پرسپولیس است هر چه زودتر تمام شده و مجموعه باشگاه به آرامش برسد. بازیکنان به دلیل افتخاراتی که کسب کرده بودند شایسته تقدیر ویژه بودند و باید این موضوع مد نظر باشد. حفظ شرایط روحی تیم بسیار مهم است و باید دست‌اندرکاران به آن دقت لازم را داشته باشند.

بازیکن اسبق پرسپولیس در خصوص لیگ هم گفت: تا اینجا و در دو هفته گذشته اتفاق خاصی رخ نداده و کیفیت آنچنانی را شاهد نبودیم اما به نظرم از هفته‌های چهارم و پنجم این وضعیت بهتر خواهد شد و بازی‌های به مراتب بهتری را می‌توان شاهد بود.

تیم فوتبال پرسپولیس در هفته سوم لیگ برتر فوتبال باشگاه‌های کشور فردا (پنجشنبه) از ساعت ۱۹:۳۰ در ورزشگاه آزادی به مصاف ذوب‌آهن اصفهان می‌رود.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 1 =