کد خبر: 11670
تاریخ انتشار: ۱۶ آبان ۱۴۰۲ - ۲۱:۳۶
تظاهرات ضد جنگ غزه

صدها نفر از شهروندان آمریکایی روز سه‌شنبه با تجمع در اطراف مجسمه آزادی خواستار توقف جنگ رژیم صهیونیستی علیه باریکه غزه شدند.

به گزارش پیام خانواده  صدها نفر از شهروندان آمریکایی روز سه‌شنبه با تجمع در اطراف مجسمه آزادی خواستار توقف جنگ رژیم صهیونیستی علیه باریکه غزه شدند.

پیشتر نیز گروهی از معترضان حامی حقوق فلسطینیان در جنگ غزه در جریان بارگیری محموله تسلیحاتی یک کشتی آمریکایی جهت ارسال تسلیحات نظامی به اراضی اشغالی در بندر تاکومای آمریکا واقع در ایالت واشنگتن تجمع کرده و برای جلوگیری از این اقدام وارد عمل شده و شعارهای اعتراضی سر دادند.

به گزارش «نیوزویک» معترضان صبح خیلی زود، حوالی ساعت ۵ با شعار «جلوی کشتی را بگیرید» تجمع کرده و مانع از بارگیری کشتی برای ارسال سلاح‌های نظامی به تل‌آویو شدند.

پیشتر نیز تجمع دیگری از سوی همین گروه از معترضان حامی حقوق مردم فلسطین در بندر اوکلند کالیفرنیا اتفاق افتاد و اکنون با تشدید و ادامه درگیری‌های میان رژیم صهیونیستی و حماس، اعتراضات علیه کمک‌های نظامی آمریکا به رژیم صهیونیستی افزایش پیدا کرده است.

ویدئوی به اشتراک گذاشته شده از تظاهرات در بندر تاکومای واشنگتن در شبکه اجتماعی ایکس، جمعیت زیادی از حامیان فلسطین را نشان می‌دهد که صبح خیلی زود در نزدیکی بندر راهپیمایی کرده و شعار «فلسطین آزاد» و «عدالت خواهی» را سر دادند.

بنا به گزارشات منتشر شده، معترضانی که شمارشان بیش از ۵۰۰ نفر بود در تلاش بودند تا با تجمع در برابر این کشتی، راه‌های ورود بسته‌های مربوط به تسلیحات نظامی به داخل آن را مسدود کرده و اقدامات مذکور برای بارگیری کشتی و ارسال آن به تل‌آویو را متوقف کنند.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
1 + 10 =