همایش دستاوردهای مجلس انقلابی

نشست آشنایی با اقدامات مجلس یازدهم و تبیین عملکرد مجلس انقلابی فردا توسط شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با حضور ۴۰۰ تن از جوانان فعال سیاسی و اجتماعی استان‌های کشور در تهران برگزار می‌شود.

به گزارش پیام خانواده  نشست آشنایی با اقدامات مجلس یازدهم و تبیین عملکرد مجلس انقلابی فردا صبح (چهارشنبه هشتم آذر ماه) توسط شورای ائتلاف نیروهای انقلاب با حضور ۴۰۰ تن از جوانان فعال سیاسی و اجتماعی استان‌های کشور در تهران برگزار می‌شود.

افتتاحیه این نشست با سخنرانی محمدباقر قالیباف رئیس مجلس شورای اسلامی و غلامعلی حداد عادل رئیس شورای ائتلاف خواهد بود و شرکت‌کنندگان در این همایش دو روزه با مهمترین اقدامات و مصوبات مجلس شورای اسلامی آشنا شده و بیش از ۲۰ نماینده مجلس به ارائه بحث و توضیح عملکرد مجلس انقلابی خواهند پرداخت.

از مهم‌ترین مباحث ارائه شده در این دوره، عملکرد تقنینی مجلس در حوزه اقتصادی، حوزه صنعت و کشاورزی و حوزه قضایی و سیاست خارجی خواهد بود و محتواهایی نظیر مسائل مربوط به شفافیت، قوانین عفاف و حجاب، قوانین مالیاتی و برنامه هفتم، قوانین اصلاح ساختار نظام بانکی، قوانین تسهیل صدور مجوزهای کسب و کار، قانون اقدام راهبردی، قانون جوانی جمعیت و قانون افزایش تولید مسکن در این دوره ارائه خواهد شد.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
4 + 0 =