کد خبر: 12013
تاریخ انتشار: ۱۶ آذر ۱۴۰۲ - ۱۱:۳۸
انسیه خزعلی

معاون امور بانوان و خانواده رئیس جمهور گفت: امروز خط مقدم مقابله با تهاجم دشمنان، رسانه است و خانم‌ها در خط مقدم این رسانه هستند.

به گزارش پیام خانواده  انسیه خزعلی در جریان در دیدار صمیمانه با دانشجویان دانشگاه امام صادق(ع) افزود: طوفان الاقصی، هم، ضربه ای بود به رژیم صهیونیستی و هم باعث شد مردم دنیا مظلومیت فلسطین و بویژه زنان و کودکان غزه را بشناسند.

وی یادآورشد: رژیم صهیونیستی، به این مقدار از کشت و کشتار هم بسنده نخواهد کرد و نقشه از نیل تا فراتش را اگر موفق بشود، ادامه خواهد داد و البته حتما با مقاومت مردم موفق نخواهد شد و با ایستادگی مردمی که بیدار شدند در سراسر دنیا در این مسئله، قطعا شکست خواهد خورد.

بیشتر بخوانید


مردم از طریق رسانه ها ماهیت پلید رژیم صهیونیستی را شناختند

معاون رئیس جمهور در امور زنان و خانواده افزود: مردم، از طریق رسانه ها ماهیت پلید رژیم صهیونیستی را شناختند، بنابراین ما در خط مقدم این حمله و این هجوم رسانه ای می توانیم از سلاح دشمن علیه دشمن استفاده کنیم و این یکی از وظایف مهمی است که بانوان بر عهده دارند.

خزعلی، خطاب به دانشجویان پردیس خواهران دانشگاه امام صادق(ع) گفت: شاید در زمان جنگ تحمیلی از حسرتهای ما این بود که چرا نمی‌توانیم مثل آقایان بجنگیم و درخط مقدم باشیم و اگر به جبهه می‌رفتیم در نهایت کارهای پشتیبانی و پرستاری نصیب ما می شد؛ اما امروز خط مقدم رسانه است، و خانم ها در صف اول خط مقدم هستند.

وی خاطرنشان کرد: امروز، روزی است که باید توانمندی، رشادت و جهاد و تبیین گری خودتان را از طریق رسانه پیام رسانی کنید و تغییر مسیری که دشمن ترسیم کرده و تغییر جهان به نفع مسلمانان و به نفع حق و مظلومان را رقم بزنید، امیدوار هستم شما بانوان و دانشجویان عزیز در راس این حرکت جهادی باشید.

ارسال نظر

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
6 + 3 =